Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xeratus
Dziesiętnik
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:30, 09 Paź 2006 Temat postu: CONFRONTATION - 3.5 |
|
|
polecam poczytać:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:44, 09 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Zalosne...
Dobrze zlozone wilki czy Devki rozkladaja prawie wszystko w 3 tury...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prince of Impure
Dziesiętnik
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:55, 09 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nie powiedziałbym, zwłaszcza przy zasadach dla magów. To jest dziwne, częściowo przegięte... Pamiętaj tylko Rakoo, że artyleria nie dostaje buls eye ani assault fireing.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xeratus
Dziesiętnik
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:58, 09 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | CHARGING STRENGTH/X (P. 132)
The following text replaces that in the rulebook.
Charging strength/X (passive) : When a fighter
with this ability charges, his STR is replaced by X.
This modification applies until the end of the first
combat in which the fighter takes part during the
turn. Possible modifiers to the STR of the fighter
apply to this new STR value
Charging Strength/X is not taken into account if a
fighter deals a Master Strike. |
to się konni Lwów załamią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paladyn
Pikinier
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 12:00, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ktos moze mi powiedziec jak dziala ta zasada dotyczaca kupowania cudow i czarow, bo z tego co rozumiem to sa teraz za darmo i jedyne ograniczenie polega na ilosci jakie mozna wziasc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:27, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Bierzesz ile chcesz za darmo byleby nie przekroczyc dopuszczalnych limitow (np Intensity czarow nie moze byc wyzsze niz 2 x POW).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prince of Impure
Dziesiętnik
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:05, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dla pure magów insensity nie może przekroczyć 2*Powm dla pure faithfulli fervor nie może przekroczyć 2*suma aspektów, dla wojowniczych odmian tak samo, ale bez "2*"
Mam ogromną prośbę, przed ostateczną krytyką potestujcie chociaż te zasady. LOS jest idiotyczny, ale reszta może ujść (choć i tak uważam, że powinien być limit, że koszt darmowych czarów nie może łącznie przekroczyć połowy kosztu modelu).
Rakoo zmień coś proszę z tymi rangami na forum, bo ten chłop przy drodze czy ciura obozowa są dobijające.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xeratus
Dziesiętnik
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 16:08, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Prince of Impure napisał: |
Rakoo zmień coś proszę z tymi rangami na forum, bo ten chłop przy drodze czy ciura obozowa są dobijające. |
To nie do mnie ale...masz kompleksy? pisz więcej to Ci się ranga zmieni:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majsinek
Da Wielki Zielony
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żytnia Street
|
Wysłany: Wto 23:08, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Czy te zasady napisał Rackham ?!
One są super ! Teraz przynajmniej opłaca się wystawiać strzelaczy i magów a nie samych wojów !
Mam jeszcze jedną prośbe, mógł by ktoś napisać co DOKŁADNIE robi "bull's eye" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prince of Impure
Dziesiętnik
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:14, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Tyle ile rzucisz ponad wymagany do trafienia poziom tyle dodaje Ci się do obrażeń. Zasady dotyczące LOS są głupie, a darmowe czary i cuda tworzą przegiętych przywoływaczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paladyn
Pikinier
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 5:37, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Spojz na to z innej strony: w 3 edycji praiwe nikt nie uzywal magow a tym bardziej kaplanow bo jak przychodzilo co do zcego to koles po daniu mi czaru czy sensownego cudu kosztowal jakies 100 punktow jak nie wiecej. I potem jak sie przekalkulowalo ile by kosztowal bohater wojak i ile on zrobi to dochodzilo sie do wniosku ze lepiej wziasc wojaka. To samo z warrior-magami i warrior-monkami. Nikt ich nie bral bo koszt byl ok 40 punktow u wiekszosci armi i lepiej za to wystawic kolejnego pretoriana czy royal guarda bow iecej zrobi. Kolesie stana sie tak naprawde o 20-30 punkto tansi bo i tak nigdy nie kupowalo im sie wiecej czarow. Co do przyzywania to jak sie wzielo maga z elemental summoning jego koszt byl obledny a sam elemental nie byl az tak mocny zeby zwrocic koszt maga a ak wiadomo magowi przydal by sie jescze jakis czar ofensywny i wychodzilo ze koles jest super nieoplacalny. Kolejna sprawa to to ze nawet jak masz pelny wybor czarow to w turze zrobisz 1, maks 2 czaru bo po prostu nei starczy ci gemow, i ta zasada daje po prostu wybor czarow w czasie potyczki kiedy np na poczatku rzucilo by sie czar co zaslania armie a potem jak jzu sie dojdzie do walki to jakims ofensywnym walic. Najszybciej jaksie da przetestuje te zasady i powiem wam o moich spostzrezeniach.
Co do innych zasad to widze ze usiluja reanimwoac jednostki ktore dawno juz wyszly z urzycia czyli kolesie z ambidexterious, sequence czi wogole stzrelaczy ktory nie mogli za wiele zrobic. Wg mnei mozna sie spodziewac conajmniej jescze jednej takiej korekty zasad bo pisze we wstepie ze te sa do czarowania, cudowania i strzelania. Bardzo mozliwe ze wyjdzie cos do walki i ogolnei wojakow i zmienia jeszcze kilka beznadziejnych umiejetnosci i mozna meic nadzieje na nowa tabelke obrazen(ja taka mam) bo ta wg mnei zabila wszytskie jednostki z mala sila i dla tego ich sie po prostu nie uzywa(widizal ktos kiedys walkirie na stole, albo swordsmana?)Widac ze ludzie z rackhama zauwazyli ze kilka zasad im nie wyszlo i staraja sie to naprawic(te zmiany co weszly abrdzo i sie podobaja, szcegolnie zmiana beznadziejnych umiejetnosic na bardzej przydatne i podpakowanie beznadziejnych w tej edycji strzelcow)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prince of Impure
Dziesiętnik
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:29, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Magów niektórzy używali. Odpowiednio dopakowany Eschelius biegał jako ponad 200 punktowy nietykalny rzeźnik. Tani magowie i kapłani też bywali w użyciu (przywoływania się boję głównie pod ich kątem, szamanka keltyjska za 24 punkty może teraz przywołać żywiołaka).
Ogólnie ciesze się, że uniknęliśmy tu schiz jakie się dzieją na enforum i mythosie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paladyn
Pikinier
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 7:44, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Tak ale ich umiejetnosci magiczne byly nieadekwatne do kosztu, po obcieciu czarowania przez 3 edycje ich uzywalnosc mocno spadla. a szamanka z zywiolakiem to tak na prawde niewiele zrobi:
1 tura - 4 gemy wiec nie przywola zywiolu
2 tura - jak odzyska mane a o nic pewnego to przyzwie
3 tura - no wreszcie nasz zywiol pojdzie sie bic
4 tura - czesto ostatnia bo ostatnio gramy na 4 tury bo w zupelnosci wystarcza i taki zywiol niewiele zrobil
poza tym, niemozna zapomniec ze mozna kulturalnie zabic szamanke i zywiolsie nei pojawi, a nie pamietam co sie dizeje z zywiolem jak ogolnie sie zabije ta kolesiowe. To jest przyklad ze mozna rpzegiac ale jest to 1 przyklad na cala gre. Jak dla mnie az takich przegiec przez to ze czary sa darmowe nie bedzie, conajwyzej dostawie sobie teraz 1 kolesia wiecej w rozpisce, a mag bedzie bardziej uniwersalny bo czesto bywalo z krecil sie poo stole i nicnei zrobil bo jego czary by;ly za slabe zeby kogos zranic a wspomagajacego czaru sie nei wezmie boto jest np 110 punktow za to zeby nic nei widziec a jak ala armia przeciwnika sie rzuci na mnei do bicia ti niewiele ten mag by pomogl, no nic ogramy i zobaczymy jak bedzie. Moze teraz ujzymy wiecej magow i cudakow na stole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Setnik
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:18, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
w końcu bedziemy wystawiać znowu tony magów i bedziemy mieli szanse z lwami bo mają dupnego elementa społecznego a ja chyba znowu bede grać sessarami i bede wzywać wszystkie 4 elementy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KapitanSchab
Rycerz Twierdzy
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:18, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
ta i nawet ja bede mogl zagrac lucznikami drunskimi w konfre !!! (sila 4 w strzelaniu i toxic 1)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|