Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 12:06, 04 Lut 2008 Temat postu: 09-02-2008r. - Turniej WH40K w TW |
|
|
Witam,
w tym wątku pojawi się Regulamin (jeszcze dzisiaj) i będą omawaine szczegóły Turnieju Local Class WH40K, który odbędzie się w najbliższą sobotę 09-02-2008r. w TW
Już wieczorem Regulamin
Oto już jest
Regulamin turnieju:
MultiMelta Fest czyli Gorące Spotkania Amatorów Wygrzewu XVII
(powrót do starej nazwy)
1. Termin: Turniej rozpocznie się 9 lutego 2008 o godzinie 10:00.
2. Miejsce: CENTRUM KULTURY AGORA, pl. J. Piłsudskiego 2, sala 23
3. Organizatorami turnieju jest klub "Twierdza Wrocław".
4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2000 pkt i zbudowane według
Standard Organization Force.
5. Dopuszczone armie:
- Wszystkie podstawowe i obowiązujące kodeksy (np. Codex: Imperial Guards, Codex: Blood Angels z WD etc.);
- Kroot Mercenaries;
- dodatkowo istnieje możliwość korzystania z następujących jednostek 'sprzymierzonych': Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- można korzystać z pojazdów typu Flyer (seria Imperial Armour i Imperial Armour update 2006) i reszty pojazdów IA ale bez Structure
Pointów.
Do armii MOŻNA dołączać bohaterów specjalnych.
6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rospiskę (max. dodatkowe 5pkt). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team') i będzie to sprawdzane . Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. Organizatorzy nie zapewniają wyżej wymienionych pomocy. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. Dodatkowo za nie spełnienie tych wymogów, będą przyznawane punkty karne.
7. Zapisy będą przyjmowane od godziny 10:00 do 10:15. Następnie, w wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane na zasadzie najlepszy z drugim, trzeci z czwartym itd. Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
8. Pojedyncza bitwa będzie trwała 2 godziny. Jeśli bitwa nie zakończy się po regulaminowym czasie należy ją przerwać tak by obaj gracze mieli za sobą tę samą liczbę tur. W szczególnych przypadkach sędzia może zakończyć bitwę wcześniej lub pozwolić na jej przedłużenie. Bitwa rozpoczęta po czasie będzie trwała krócej, co więcej, gracz, który spowodował opóźnienie zostanie ukarany punktami karnymi.
Plan rozgrywek:
Bitwa 1: 10:15-12:15
Bitwa 2: 12:30-14:30
Bitwa 3: 14:45-16:45
9. Scenariusze
Bitwa 1: Czas portali.
Cytat: | poziom: Alfa;
zasady specjalne: Przed rozstawieniem każdy Gracz wystawia 2 znaczniki (na zmianę), 6 cali od krawędzi i 6 cali od swojej strefy
rozstawienia. Po rozstawieniu każdy znacznik skateruje 6 cali nawet jeśli wypadnie "HIT". W trakcie bitwy znacznik jest wielkości małego blasta. Każdy model który dotyka znacznika zostaje ściągnięty ze stołu za wyjątkiem independentów, monsterów (dostają po d6 ran) i pojazdów (automatyczna penetracja). Portal: na początku każdej tury każdy znacznik skateruje 2d6 cali (nie może wypaść za stół, na "HIT" zostaje, a przy dublecie na kostkach znika; nie można przesuwać modeli do środka za pomocą Lasha!!!!!).
dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters (ćwiartka przeciwnika 1000 pkt; ćwiartki boczne po 500 pkt), Infiltracja, Deep Strike, Night Fignt (w 1 turze), Victory Points;
rozstawienie: Cleans II (z III edycji).
|
Bitwa 2: Czas misji.
Cytat: | poziom: Alfa;
zasady specjalne: Przed rozstawieniem każdy Gracz wystawia 2 znaczniki (na zmianę), 6 cali od krawędzi i 6 cali od swojej strefy rozstawienia. Po rozstawieniu każdy znacznik skateruje 6 cali nawet jeśli wypadnie "HIT". Po rozstawieniu każdy Gracz losuje cel misji (podane w tabelce). Każdy cel wart jest 1000pkt. Znacznik kontroluje się w 3 calach (wystarczy mieć jeden cały model; bez modeli przeciwnika). Cele misji:
[1]
- musisz zająć swoje dwa znaczniki
- musisz zająć jeden znacznik przeciwnika
[2]
- musisz zająć dwa znaczniki przeciwnika
- musisz zająć jeden swój znacznik
[3]
- musisz zająć swoje dwa znaczniki
- musisz wyeliminować HQ przeciwnika
[4]
- musisz zająć dwa znaczniki przeciwnika
- musisz mieć więcej jednostek w strefie rozstawienia przeciwnika niż On
[5]
- musisz zająć jeden swój znacznik
- musisz kontrolować dwie ćwiartki
[6]
- musisz zająć dwa znaczniki przeciwnika
- przeciwnik nie może kontrolować więcej niż 1 ćwiartki
dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Infiltracja, Deep Strike, Victory Points;
rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).
|
Bitwa 3: Czas kolesi.
Cytat: | poziom: Alfa;
zasady specjalne: Każda armia ma do dyspozycji 2 Kolesi. Są to zwykli żołnierze owiani ZŁĄ sławą za swe czyny. Ich obecność inspiruje towarzyszy do aktów najwyższej odwagi. Każdy z nich ma statystki:
WS4, BS4, S3, T4, W1, I4, A2, LD 9, Save 3+/5+;
Koleś jest Independentem w zakresie scorowania i walki/strzelania. Uzbrojony jest w bolt pistol i close combat weapon. Kolesia można dołączyć do oddziałów (nie mogą ich opuścić). Przed bitwą należy wybrać do jakiej kategorii będzie należał Koleś (wszyscy w danej armii muszą należeć do tej samej kategorii):
- Czempion - dodaje oddziałowi +1WS;
- Strzelec Wyborowy - dodaje oddziałowi +1BS;
- Wojownik - dodaje oddziałowi +1I;
- Kaznodzieja - dodaje oddziałowi +1A;
- Komisarz - dodaje oddziałowi +1LD;
Bonusy się nie kumulują. Koleś dołączony do oddziału porusza się z jego prędkościa (a więc jak dołączy się do bike'ów, to traktowany jest pod względem ruchu jakby miał bike'a, jak do jump pack'ów to jakby miał jump pack'a i tak dalej). Jeśli jego odział zginie to może dołączyć się do innego lecz będąc sam porusza się jak piechota. Koleś musi się wyróżniać z oddziału i musi być reprezentowany przez model tej samej rasy. Nie trzeba przedstawiać rodzaju Kolesia. Za zabicie Kolesia zdobywa się dodatkowe 1000 pkt.
dodatkowe zasady specjalne: Infiltracja, Victory Points;
rozstawienie: Take & Hold (12 cali od krawędzi).
|
10. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
11. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
12. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki. Nie jest wymagany 'pełny' WYSIWIG jednak o wszelkich zmianach w wyglądzie należy poinformować przeciwnika przed bitwą. W przypadku niejasności sędzia może orzec na niekorzyść gracza wystawiającego sporną jednostkę.
13. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
Różnica małych pkt Wynik w VP
0 - 200 ---------- remis (10:10)
201-1000 ------- małe (13:7)
1001-1500 ------ średnie (15:5)
1501-2000 ------ duże (17:3)
+2001 ----------- masakra (20:0)
15. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w rozgrywkach). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
16. Dodatkowa punktacja turnieju:
Kategoria ------------------ Duże Punkty Turniejowe
Upomnienie ----------------------- 5 pkt karnych
Brak kostek, miarki itp. --------- 5 pkt karnych
Brak rospiski ---------------------- dyskwalifikacja
Pełny WYSIWYG! ----------------- max. +3 pkt
Czytelna rozpiska ---------------- max. +5 pkt
Pomalowana armia (cała) ------- max. +5 pkt
Każdy gracz będzie wpisywał zdobyte punkty do "karty stołu". Uwaga: wypełnienie karty musi odbyć się zaraz po zakończeniu bitwy, w obecności przeciwnika i/lub sędziego.
17. Wstęp 7zł dla członka klubu, który ma opłaconą bieżącą składkę (członkowie klubu zalegający z opłatami kilka miesięcy nie będą dopuszczeni do Turnieju chyba że uregulują zaległości!), 10zł dla pozostałych graczy.
18. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
19. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
20. Pytania można kierować do Sędziego Głównego: [link widoczny dla zalogowanych]
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
A to już wyniki ostateczne:
Miejsce Imię i nazwisko Armia Miasto Punkty Punkty rankingowe
1 Aleksander Krzyż Space Marines Wrocław 53 11
2 Jakub Wójcik Space Wolves Wrocław 39 9
3 Łukasz Simiński Space Marines Wrocław 33 7
4 Bartosz Staszczak Sisters of Battle Wrocław 33 5
5 Marek Zwierzchowski Tyranids Wrocław 30 4
6 Jarosław Wiszniewski Necrons Wrocław 23 3
7 Damian Radziewicz Blood Angels Wrocław 18 2
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DonDamiano dnia Wto 13:23, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rebel
Dobosz
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:12, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj to jak widać pojęcie względne.
A moje pytanie jest czy bedą nowe scenariusze w końcu ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Czw 13:10, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Witam,
o, o, jaki niecierpliwy i dosłowny A jak trzeba przyjść na turniej to mówi że będzie a później Go nie ma...
Scenariusze będą - nowe i to już dzisiaj wieczorem
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majsinek
Da Wielki Zielony
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żytnia Street
|
Wysłany: Pią 21:15, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Sorry, że tak brutalnie ale do bani są te scenariusze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KapitanSchab
Rycerz Twierdzy
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:29, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
mnie niestety tym razem nie bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Nie 13:07, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Witam,
Majsinek napisał: | Sorry, że tak brutalnie ale do bani są te scenariusze |
Podoba mi się Twoje zdanie, tym bardziej że na Turnieju nie byłeś i nie grałeś w nie
Jakoś wszyscy dobrze się bawili
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majsinek
Da Wielki Zielony
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żytnia Street
|
Wysłany: Nie 15:24, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Hehe no to najważniejsze, na turnieju nie mogłem być ale "ofkors noł ofens".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Nie 17:14, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Witam,
oczywiście że to najważniejsze
Niestety podczas trwania Turnieju zauważyłem parę drobiazgów, które zmieniły trochę plan ale następnym razem będzie lepiej
Po pierwsze musi wylecieć Anihilacja w II scenariuszu no i Wortexy z pierwszego nie mogą tak łatwo znikać (ilość dubli okazała się mordercza ). No i Wortex musi likwidować na drodze przelotu wszystko a nie tylko w miejscu lądowania.
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Setnik
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:02, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
gdzie szukać wyników ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Wto 13:11, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Witam,
czyżbyś zajął jakieś wysokie miejsce
Zaraz uzupełnię braki
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Wto 13:25, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Witam,
wyniki już są, pod Regulaminem - jak zawsze
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Setnik
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:22, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
uważam ze 2 miejsce to całkiem dobry wynik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|