Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KarlVant
Giermek
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:58, 15 Maj 2010 Temat postu: Dni Fantastyki Wrocław 26.06 |
|
|
Turniej wh40k na Dniach Fantasyki w Leśnicy w dniu 26.06.
1. Dopuszczone Armie
a. Do turnieju dopuszczone zostaną armie liczące nie więcej niż 1750 punktów, zbudowane według Standard Force Organisation Chart.
b. Dopuszczone są wszystkie armie kodeksowe. Dodatkowo można grać armią Lost and the Damned by Sztab. Dokładny spis:
Codex: Chaos Space Marines
- Codex: Daemonhunters
- Codex: Dark Eldar
- DE: Wych Cult
- Codex: Eldar
- Codex: Imperial Guard
- Codex: Necrons
- Codex: Orks
- Codex: Space Marines
- Codex: Blood Angels
- Codex: Dark Angels
- Codex: Black Templars
- Codex: Space Wolves
- Codex: Tau Empire
- Codex: Tyranids
- Codex: Witch Hunters
- Kroot Mercenaries
- Codex Deamons
- Codex LatD by Sztab
c. NIE można korzystać z sojuszników. Nie dotyczy to:
1) Inducted Imperial Guard & Allied Space Marines w armiach Witch Hunters i Deamonhunters,
2) oraz Chaos Space Marines & Chaos Deamons w armii Lost and the Damned.
d. Można korzystać z jednostek z Imperial Armour (za wyjątkiem Super Heavy, Flier, Gargantuan).
e. Można wystawiać Special Characters.
g. Wszystkie modele muszą posiadać WYSIWYG. Nie jest wymagane uwidocznienie następującego wyposażenia: granaty, umiejętności (takie jak np. Veteran Skills, Sharpshooters itp.), Combat Drugs, Shadowfield, moce psioniczne, chyba że podręcznik wyraźnie wskazuje sposób ich uwidocznienia. W wypadku braku WYSIWYG, sprzęt, który nie został odzwierciedlony w danej armii, może zostać wykreślony z rozpiski przez sędziów. Jeżeli brak wykreślonego sprzętu w rozpisce powoduje, że rozpiska nie jest zgodna z zasadami, armia może zostać nie dopuszczona do turnieju.
2. Na turnieju obowiązują aktualne Polskie Klaryfikacje Zasad i URP.
3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, zawierającą statystyki jednostek, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.
4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.
6. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali ( 2501:0 vp.). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
7. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
8. W czasie turnieju zostaną rozegrane 4 bitwy według następujących zasad:
1) Gramy na VP.
2) W każdej bitwie liczymy punkty VP za zabite jednostki.
3) W każdej bitwie liczymy VP za zabite Kill Pointy. Różnica w zabitych KP daje następujące bonusy:
a) 1 KP różnicy +150 VP
b) 2 KP różnicy +300 VP
c) 4 KP różnicy +500 VP
4) W każdej bitwie liczymy VP za zdobyte cele - szczegóły w scenariuszach.
Wynik z każdej bitwy liczymy dodając wszystkie VP (z punktów 2, 3 i 4) i biorąc rezultat z tabeli:
0 - 350 10 - 10
351 - 700 11 - 9
701 - 1050 12 - 8
1051 - 1400 13 - 7
1401 - 1750 14 - 6
1751 - 2100 15 - 5
2101 - 2450 16 - 4
2451 - 2800 17 - 3
2801 - 3150 18 - 2
3151 - 3500 19 - 1
3501+ 20 - 0
Misje:
1 RECON (przełamanie frontu)
Rozstawienie: Pitched Battle, Night Fight w 1 turze.
Cel:
1) Jeżeli masz więcej scorów w strefie rozstawienie przeciwnika niż wróg ma w Twojej - 1000 VP
2. Jeżeli masz DWA razy więcej scorów (ale min 2) w strafie rozstawienia przeciwnika niż on ma w Twojej - dodatkowo 500 VP.
2) Jeżeli wróg nie ma w Twojej strefie rozstawienia żadnego scora - 750 VP.
Oddział znajduje się w strefie rozstawienia jeżeli znajdują się w niej wszystkie modele z oddziału.
Ilość tur: 6 + 7na 5+.
2. SEEK & DESTROY (anihilacja)
Rozstawienie: Dawn of War
Cel:
1) Nie liczymy punktów za KP w tej misji.
2) Każdy oddział zniszczony w tej misji daje dwukrotność swojej wartości punktowej.
3) Każdy oddział społowiony lub uszkodzony pojazd daje dodatkowo połowę swojego kosztu punktowego.
4) Zniszczenie PONAD 75% modeli wroga - 500 VP.
5) Zniszczenie wszystkich modeli wroga - 500 VP.
Ilość tur: 7.
3. SECURE & CONTROL (5 znaczników)
Rozstawienie: Pitched Battle
Cel:
1) Każdy ze znaczników wart 450 VP.
Ilość tur: 6 oraz 7 na 5+.
Harmonogram:
10:00-12.30 Pierwsza bitwa
12.30-13.30 Przerwa obiadowa
13.30-16.00 Druga bitwa
16.00-18.30 Trzecia bitwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KarlVant dnia Nie 10:45, 16 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Exar
Chłop przy drodze
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 13:58, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A u kogo sie zapisywać, wysyłać rozpiskę etc - czy tez w dniu turnieju?
Na stronie DF'10 nie ma kompletnie info o turnieju 40k, poza tym, że będzie.
ze sprzecznym info ze raz jedno-, a raz dwudniowy.
Jakieś dodatkowe info?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|