Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Śro 20:22, 17 Wrz 2008 Temat postu: Halo Stars 2008 w Szczecinie 25-26.10.2008 |
|
|
Siemka
Zapraszam wszystkich graczy z Wrocławia i okolic na naszego Mastera w Szczecinie. Niedługo regulamin.
Generalnie 5bitew,2008 pkt,standard foc,prawdopodobnie bez specjali(oprócz sammaela i beliala)
Pozdro!
Wołek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:21, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dzieki za info, turniej dodany do kalendarium.
Ale nie bylbym soba gdybym nie podyskutowal. Gdzie jest napisane ze Azrael, Belial, Samael, Ezekiel czy kazdy bohater orkowy i chyba juz Eldarski jest specjalem?
W tej chwili nie ma juz czegos takiego jak Special Character.
A turnieju bez dozwolonych bohaterow zmieniajacych FOCa sobie nie wyobrazam. Chocby dlatego, ze sam mam Deathwing i jakos ciezko byloby sie wystawic na 40 termosach, 3 dredach i landku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Pią 14:55, 19 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Belial i Sammael są dopuszczeni Zapraszam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majsinek
Da Wielki Zielony
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żytnia Street
|
Wysłany: Pią 15:14, 19 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Co za nonsens, to tak jakbym zabronił mieć np 3 fast ataków. Skoro kodex mi normalnie na to pozwala to czemu akurat speciali nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:12, 19 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Bo koledzy sa jeszcze ze starszej epoki, gdzie na wystawienie "nazwanego" charaktera (patrz Ezekiel, Ghazghul, Lysander) trzeba bylo miec pozwolenie przeciwnika. Chcialbym tu w tym miejscu grzecznie zauwazyc, ze w nowych codexach nie ma specjali, wiec ja bym wystawial Ghazghula czy Ezekiela i sie klocil z sedziami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Sob 8:09, 20 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Są to bohaterowie których chcemy zabronić jeszcze w tym roku To nasz pierwszy master. Zabraniamy też głównie z powodu specjali nowych sm:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majsinek
Da Wielki Zielony
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żytnia Street
|
Wysłany: Sob 16:37, 20 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
U must be joking... to czemu nie pozwolić carnifexów, imho są przegięte, albo terminatorów, hmmm save na 2+... za dużo !
Naprawde was nie rozumiem czemu zabraniacie wystawiać rzeczy które są w kodexie i są przewidziane na turnieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Wto 16:43, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Halo Stars 2008. Regulamin Szczecińskiego Mastera
• Czas i miejsce turnieju: 25 – 26 Października 2008 r., IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi.
• Koszt akredytacji za turniej wynosi 30zł.
• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.00.
• Sędzia Główny: Maciej "Wołek" Wołowski, tel. 0 503 948 734, zgłoszenia: [link widoczny dla zalogowanych]
• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT
• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 20.10.2008 r. Rozpiski należy przysyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie gracz otrzymuje dodatkowy 3 pkt.
• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2008 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.
• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD.
• nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour
• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries.
• nie dopuszczeni są bohaterowie specjalni za wyjątkiem Sammaela i Beliala.
• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.
• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities.
• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii oraz dodatkowe zasady np. do Deathwatch Kill Team). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.
• Armie muszą być w całości pomalowane.
• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG jest niezbędny).
• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
• Każde pełne 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników bitwy będzie skutkować 2 pkt karnymi.
Rozegranych będzie 5 bitew:
• Sobota:
• 10.00 – 12.30 Bitwa I
• 12.45 – 15.15 Bitwa II
• (od godz. 15.15 do 16.15 - przerwa obiadowa)
• 16.30 – 19.00 Bitwa III
• Niedziela:
• 10.00 – 12.30 Bitwa IV
• 12.45 – 15.15 Bitwa V
• Ocena Armii:
• Pomalowanie armii: 0 - 5 pkt. Oprócz tego uczestnicy wybiorą najładniejszą/najciekawszą armię turnieju
metodą przyznawania punktów.
• Konwersje: 0 - 3 pkt.
• Podstawki 0-2 pkt
• Klimat armii 0-3 pkt.
• Oznaczenia Oddziałów 0-1
• Gracze wybiora najłądniejszą armię, tak zwany Players Choice. Gracz z największa liczbą głosów otrzyma dodatkowe 2 pkt. do rankingu hobbystycznego.
• Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy za który można uzyskać 10pkt.
• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. 1 fair play = 1 pkt
• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
• Tabelka Punktowa
20:0 Masakra
17:3 Duże zwycięstwo
13:7 Małe zwycięstwo
10:10 Remis
Po każdej bitwie należy też policzyć małe punkty; gracz otrzymuje:
Równowartość punktową za zabite jednostki wroga/zniszczone pojazdy
Połowę punktów w przypadku zadania połowy ran początkowych oddziału lub modelu/niezniszczonego, ale uszkodzonego pojazdu (zaokrąglane w górę)
1.Capture and Control (każdy po 2 znaczniki)
-rozstawienie: Pitched Battle (12 cali od krawędzi)
Masakra : należy kontrolować 4 znaczniki
Duże zwycięstwo: należy kontrolować 2-3 znaczniki więcej od przeciwnika.
Małe zwycięstwo: należy kontrolować o 1 więcej znaczników niż przeciwnik.
Remis : gracze kontrolują tyle samo znaczników
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika kontroluje się tyle znaczników (oczywiście maxymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują.
2.Seize Ground (5 znaczników)
- rozstawienie:Spearhead (ćwiartki)
Masakra : należy kontrolować 4 znaczniki więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: należy kontrolować 2-3 znaczniki więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo: należy kontrolować 1 znacznik więcej niż przeciwnik
Remis : gracze kontrolują tyle samo znaczników
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika kontroluje się tyle znaczników (oczywiście maxymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują.
3.Annihilation (kill pointy)
-rozstawienie: Pitched Battle (12 cali od krawędzi)
Masakra: 5 lub więcej kill pointów więcej niż przeciwnik
Duże zwycięstwo: 3-4 kill pointów więcej niż przeciwnik
Małe zwycięstwo : 1-2 kill pointy więcej niż przeciwnik
Remis : tyle samo kill pointów co przeciwnik
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika otrzymuje się +2 kill pointy.
4.Take And Hold(scoringi 12" od środka stołu)
-rozstawienie : Dawn Of War
Masakra:4 lub więcej scoringów w środku stołu niż przeciwnik
Duże Zwycięstwo: 2-3 scoringi więcej niż przeciwnik w środku stołu
Małe Zwycięstwo: 1 scoringi więcej niż przeciwnik w środku stołu
Remis:Tyle samo scoringów w środku stołu.
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika punktują wszystkie scoringi na mapie.
5.Cleanse (zajmowanie ćwiartek-tylko boczne i przeciwnika)
-rozstawienia :Spearhead (ćwiartki)
Masakra: Zajęcie wszystkich ćwiartek(boczne+przeciwnika)
Duże Zwycięstwo: Zajęcie 2 ćwiartek
Małe Zwycięstwo:Zajęcie 1 ćwiartki a przeciwnik żadnej
Remis:Tyle samo zajętych ćwiartek
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwnika kontroluje się tyle ćwiartek (oczywiście maxymalnie 3) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wołek dnia Sob 21:28, 04 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Sob 21:27, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
update regu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Pon 21:06, 13 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Wybiera się ktoś z waszego miasta oprócz Tostera,Kamila i Sławka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|