Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Śro 16:03, 23 Wrz 2009 Temat postu: Halo Stars 2K9 24-25 Października Szczecin |
|
|
• Czas i miejsce turnieju: 24 – 25 Października 2009 r., IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi.
• Koszt akredytacji za turniej wynosi 40zł. (w cenie pizza w sobotę)
• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.00.
• Skład Sędziowski
- Maciej "Wołek" Wołowski, tel. 0 503 948 734,
- Marcin Kropopek
- Konrad "Wisielec" Zaleski
• zgłoszenia: [link widoczny dla zalogowanych]
• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT
• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 20.10.2009 r. Rozpiski należy przysyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie gracz otrzymuje dodatkowy 3 pkt. Rozpiski zostaną opublikowane 22 października.
• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2250 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.
Dopuszczone armie:
Dopuszczone do gry są następujące armie:
Codex: Space Marines
Codex: Blood Angels (pdf ze strony GW)
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Space Wolves
Codex: Eldar
Codex: Dark Eldar (również Wych Cult)
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Chaos Daemons
Codex: Orks
Codex: Witch Hunters
Codex: Daemon Hunters
Codex: Tyranids
Codex: Imperia Guard
Codex: TAU Empire
Codex: Necrons
Kroot Mercenaries (nie są dopuszczeni jako allies)
• W każdej armii dopuszczony jest 0-1 wybór z Imperial Armoura (nie licząc IA Update) (należy posiadać oryginalne figurki lub dobre konwersje,każdy gracz posiadający w armii coś z IA co jest konwersją, powinien wysłać zdjęcie figurki/pojazdu na mail zgłoszeniowy)
• Dopuszczony jest Imperial Armour Update vol.2 [link widoczny dla zalogowanych] Oprócz deathstorma i drop poda drednota.
•Obowiązują „Szczecińskie lasy występujące w Warszawie” Very Happy – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
• dopuszczone są jednostki sojusznicze
• dopuszczeni są bohaterowie specjalni.
• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.
• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities,pojazdy super heavy i flyery.
• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii oraz dodatkowe zasady np. do Deathwatch Kill Team). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.
• Armie muszą być w całości pomalowane.
• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG jest niezbędny).
• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
• Każde pełne 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników bitwy będzie skutkować 2 pkt karnymi.
Rozegranych będzie 5 bitew:
• Sobota:
• 8.30- 9.30 Zapisy
• 9.30 – 12.30 Bitwa I
• 12.45 – 15.45 Bitwa II
• (od godz. 15.45 do 16.45 - przerwa obiadowa)
• 16.45 – 19.45 Bitwa III
• Niedziela:
• 9.00 – 12.00 Bitwa IV
• 12.15 – 15.15 Bitwa V
• 15.20 Ogłoszenie Wyników
• Ocena Armii:
• Pomalowanie armii: 0 - 6 pkt.
• Konwersje: 0 - 3 pkt.
• Podstawki 0-3 pkt
• WYSIWIG 0-3
• Test Wiedzy 0-10 pkt
• Gracze wybiora najłądniejszą armię, tak zwany Players Choice. Gracz z największa liczbą głosów otrzyma dodatkowe 2 pkt. do rankingu hobbystycznego.
• Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy za który można uzyskać 10pkt.
• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. 1 fair play = 1 pkt
• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
• Tabelka Punktowa
Po misji sprawdzany taktyczny wynik bitwy czyli:
- 1 - 2 KP roznicy - 10:10;
- 3 - 4 KP roznicy - 11:9;
- 5 - 6 KP lub 1 scoring/objectiv roznicy - 12:8;
- 7 - 8 KP roznicy 2 scoringi/objectivy - 13:6;
- 9 - 10 KP roznicy 3 scoringi/objectivy - 14:6;
- >11+ KP roznicy lub 4 scoringi/objectivy - 15:5
Następnie liczymy victory pointy i porównujemy pkt. Widełki graczowi z mniejszą ilością pkt odejmują DP a graczowi z większą ilością pkt dodają DP.
Czyli np wygrałem o 3 kill pointy.
jest 11-9 dla mnie ale przeciwnik miał 500vp więcej,
według widełek to jakieś -1/+1 Dp
więc jest 10-10.
0-400 +0/-0 DP
401-800 +1/-1 DP
801-1200 +2/-2 DP
1201-1600 3+/-3 DP
1601-2000 +4/-4 DP
2001-2400+ +5/-5 DP
• Misje:
1. Przedmieścia Hive'a:
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry:6 tur
Cel: 2 znaczniki w strefie gracza,
swoje znaczniki po 300vp, wroga po 600vp
Zasady: Rezerwy, deepstrike
2.Killing spree
Rozstawienie: Spearhead
Długość gry:5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: Kill Pointy (anihilation)
Zasady: Rezerwy, Furia Khorne'a: Za każdą turę bez zdobytego killpointa tracisz 100vps. Nie można zejść poniżej zera.
3. Wspomnienie Machariusa
Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry:6 tur
Cel: za każdy scoring(liczy się jako objectiv co do wyniku bitwy) w 12'' od środka pod koniec bitwy dostajesz 350vp, jeżeli masz ich więcej niż wróg, to dodatkowo jednorazową premię 500vps
Zasady: Rezerwy, deepstrike
4. Inspirujący przywódca
Rozstawienie: stare cleanse (trójkąty 18")
Długość gry: 6 tur
Cel: 5 znaczników po 450vp
Rules: Rezerwy, deesptrike, Inspirujący Przywódca: Raz na grę, na początku tury gracza który używa tej zasady, wybrany oddział HQ daje strefę o promieniu 6', w której własne jednostki dostają ALBO +1 BS, ALBO +1WS ALBO +1 atak ALBO +1 do inicjatywy ALBO przerzut morale.
5. Totalna Rozwałka
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: Kill Pointy (anihilation)
Zasady: rezerwy, deepstrike.
Zapraszam Wink
I proszę o przyklejenie Wink
Zgłoszenia:
20 Graczy z Niemiec
21.Emeryt
22.Inki
23.Miszczu
24.Raca
25.Afro
26.Kheed
27.Marios
28.Pająk
29.Josef Knecht
30.Nanker
31.Vladdi
32.Wosho
33.Arrdian
34.Nathaniel
35.Bern-hard
36.Miły
37.Czajnik
38.Zły
39.Szymon Borsa
40.Ewok R
41.Michałku
42.gilthanas
43.Trej
44.Yedli
45.Alkohol
R -rozpa sprawdzona
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wołek dnia Nie 15:41, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|