Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Wto 22:53, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
Snorri napisał: | fitopatologii |
Mam nadzieję że nie obrażasz wszystkich na forum Bo jeśli tak to...
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Śro 23:18, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
oto oczekiwany długo Regulamin Turnieju WH40K Master Class na Strategiconie IX!
Ver. 1.1. (20-01-2007r.)
1. Czas i miejsce turnieju:
a) rozpoczęcie 17-02-2007r. (sobota)
- rejestracja od 09:30 do 10:50
- pierwsza bitwa 11:00
b) zakończenie 18-02-2007r. (niedziela)
- pierwsza (czwarta) bitwa 9:00
- ogłoszenie wyników 15:00
c) miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy nr 11 ul. Kamienna 99/101, Wrocław
d) więcej informacji na stronie konwentu: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Sędzia Główny: Damian Radziewicz ( [link widoczny dla zalogowanych] lub [link widoczny dla zalogowanych] )
3. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 15-02-2007r. do godziny 24:00. Rozpiski należy przesyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie zawodnik otrzyma 5pkt. do klasyfikacji turnieju.
4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2050 pkt. i zbudowane według Standard Organization Force. Obowiązują FAQ i PKZ.
Cytat: | - dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD,
- dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Flyers, Heavy Flyers, Warmachines) (UWAGA: jednostki/pojazdy wystawiane na zasadach Imperial Armour MUSZĄ być reprezentowane przez oryginalne modele bądź stosowne, dobrze wykonane konwersje i WYMAGAJĄ akceptacji sędziego),
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries,
- dopuszczeni są wszyscy bohaterowie specjalni (w tym nowi eldarscy), nawet ci, na których zgodę musi wyrazić przeciwnik,
- zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities. |
5. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla Sędziego jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
7. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG). Armia MUSI być pomalowana a podstawki wymodelowane (niezbędna jest min. posypka), za wkład pracy nad swoją armią będą przyznawane dodatkowe pkt.. Wszystkie nie pomalowane jednostki będą skreślane z listy armii a punkty automatycznie przyznawane przeciwnikowi!
8. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
9. Rozegranych będzie 5 bitew:
- Sobota:
- 11:00 - 13:30 Bitwa I
- 13:45 - 16:15 Bitwa II
- (od godz. 16:15 do 18:00 jest przerwa obiadowa)
- 18:00 - 20:30 Bitwa III
- Niedziela:
- 9:00 - 11:30 Bitwa IV
- 11:45 - 14:15 Bitwa V
10. W czasie trzeciej bitwy przeprowadzony zostanie Test wiedzy. Będzie 10 pytań dotyczących tzw. flufu. Za każde pytanie będzie można zdobyć 1 pkt. do klasyfikacji turnieju (pkt. będą doliczane po rozegraniu 5 bitwy).
11. Dodatkowe punkty turniejowe:
- pomalowanie armii - 8 pkt.;
- wymodelowane podstawek - 3 pkt.;
- konwersje - 8 pkt.;
- historia armii (wymyślona przez Gracza) - 5 pkt..
12. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
Wynik:
Cytat: | 0-159 ------- 10-10
160-319 ---- 11-9
320-479 ---- 12-8
480-639 ---- 13-7
640-799 ---- 14-6
800-959 ---- 15-5
960-1119 -- 16-4
1120-1279 - 17-3
1280-1439 - 18-2
1440-1599 - 19-1
1600+ ------ 20-0 |
13. Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fairplay jednemu ze swoich przeciwników. Za każde, zdobyte w ten sposób uznanie przeciwnika, gracz otrzyma 3 pkt. do klasyfikacji.
14. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
16. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
19. SCENARIUSZE I DODATKOWE REGULACJE
Scenariusze:
Cytat: | 1. Bitwa I - Recon
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Enemy Lines, Infiltracja, Deep Strike, Night Fight (w pierwszej turze), Victory Points;
- rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).
2. Bitwa II - Seek & Destroy
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Deep Strike, Infiltracja, Dusk&Dawn, Victory Points;
- rozstawienie: Cleans II (trójkąty utworzone przez punkty leżące 18 cali od rogów stołu).
3. Bitwa III - Cleans
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters, Deep Strike, Victory Points;
- rozstawienie: Cleans.
4. Bitwa IV - Secure and Control
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Loot (każdy z graczy ma 2 objectivy po 500pkt. każdy), Deep Strike, Concealment, Victory Points;
- rozstawienie: Secure and Control (12 cali od krawędzi).
5. Bitwa V - Ukręć łeb hydrze
- cel misji: każda jednostka HQ przeciwnika warta jest +300VP, każda jednostka Elites +200VP (jeśli armia posiada mniej jednostek danego typu to sloty HQ i Elites warte są 600VP, w przypadku braku Elites każde HQ warte jest 600VP);
- w przypadku slotów, które posiadają więcej niż jedną jednostkę (z wykluczeniem Imperial Guard) dodatkowe punkty należy równomiernie rozdzielić - np. w przypadku, gdy gracz wystawia 3 Lictory z jednego slotu Elit, każdy z nich jest wart dla przeciwnika +67VP; w przypadku slotów HQ Imperial Guard dodatkowe punkty przyznawane są za Command Section oficera.
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Deep Strike, Urodzony Dowódca, Victory Points;
- rozstawienie typu L (1/2 krawędzi stołu własnej i bocznej i 12 cali głęboka);
- Urodzony Dowódca - jeżeli dowódca armii (przez dowódcę rozumiemy wybór HQ wyznaczony do tego celu na początku bitwy) żyje i jest na stole, to cała armia dostaje +1 do wartości swojego LD (wartość LD nie może jednak przekroczyć 10). Jeżeli w którymś momencie bitwy dowódca zginie, wszystkie jednostki w tej armii muszą natychmiastowo wykonać test złamania (dokładnie taki sam, jak w przypadku poniesienia 25% strat w wyniku ostrzału przeciwnika). Dodatkowo armia ta cierpi -1 do LD do końca bitwy (LD nie może spaść poniżej 3).
- czas trwania: 6 tur; |
Tereny:
1. Górki jednowarstwowe (WYSIWYG) traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, za górką jest Cover Save na 5+.
2. Górki dwuwarstwowe (WYSIWYG) traktowane są jak trudny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save.
3. Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
4. Budynki:
- traktowane są jako Area Terrain o wysokości 3 za wyjątkiem ruin parterowych, które mają wysokość 2,
- wejść na piętro (tylko na pierwsze i drugie, następne traktowane są jako Teren Niedostępny) można z każdej strony budynku (również z zewnątrz) pokonując odległość w pionie, która dzieli obie kondygnacje, należy jednak pamiętać, że jest to trudny teren, a wynik rzutu zaokrągla się tak by oddział zatrzymał się na piętrze (niedopuszczalne jest pozostawanie między piętrami),
- 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne),
- modele za oraz wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured,
- wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
- w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
5. Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cove Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.
6. Tank Trapy są traktowane jako teren niedostępny dla pojazdów i normalny teren dla piechoty (Cover Save na 4+).
ZAPRASZAMY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paladyn
Pikinier
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:47, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A czy bedzie jakas znizka dla klubowiczow, bo z tego co pamietam to w zeszlym roku chyba byla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pią 11:52, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
Paladyn napisał: | A czy bedzie jakas znizka dla klubowiczow, bo z tego co pamietam to w zeszlym roku chyba byla. |
Tego jeszcze nie wiem ale jesteśmy w trakcie ustalania szczegółów. Mam nadzieję że w przyszłym tygodniu będzie już wszystko wiadomo
Jakbyco to dam znać
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pią 12:27, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
to długo mam jeszcze czekać na zgłoszenia Członków TW i innych Wrocławian na StrategiconIX
Nie trzeba od razu przesyłać rozpiski Wystarczy na razie deklaracja
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 12:34, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
mnie możesz zapisać do tego kółka różańcowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pią 12:36, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
a jaką armię Ci wpisać SM czy BT czy może już Tau
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 12:39, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
SM- smerfy masta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cement
Dziesiętnik
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Festung Breslau
|
Wysłany: Pon 20:44, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
będą jakieś rpg/larpy/gry nie turniejowe podczas konewntu?
i czy ludzki z TW w końcu płacą za wstęp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:03, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Cement napisał: | i czy ludzki z TW w końcu płacą za wstęp? |
Płacić to płacą na pewno, tylko nie wiadomo ile
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 21:09, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
RPG/Larpy to nie wiem ale pozaturniejowe bitwy na 100%.
Koledzy z Poznania może wezmą Gothica, Epica, Aeronautice...
Sprawa klubowiczów już się rozstrzygnęła
Członkowie TW, któży nie zalegają ze składkami płacą 15PLN za cały konwent
Jeśli ktoś chce wogóle nie płacić to może zgłosić się do Pawkensa i pomagać w noszeniu blatów w piątek i niedzielę wtedy będzie miał za darmo (ale najpierw trzeba zgłosić się do Andrzeja ).
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:11, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
No to muszę jutro uregulować sprawy finansowe z przemrocznym skarbnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 21:19, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
Oj tak tak, pewnie nie tylko Ty
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cement
Dziesiętnik
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Festung Breslau
|
Wysłany: Pon 21:21, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ok wpadam w turnieju nie gram bo nie lubie chorej pogoni za punktami
wole pograć for fun :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 22:59, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
a kto Ci każe gonić za punktami Możesz grać ForFun i brać udział w turnieju Masz dużo większe szanse zagrać z kimś nowym niż w Klubie A większość Tych, z którymi masz szansę się spotkać, będzie grać nie w pogoni za punktami ale bardziej ForFun
Dlatego bierz figsy (pomalowane) i przybywaj na turniej
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|