Twierdza Wrocław
Forum klubu Twierdza Wrocław
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Strategicon X (09-11.11.2007r.)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Pon 20:06, 22 Paź 2007    Temat postu: Strategicon X (09-11.11.2007r.)

Witam,
w tym temacie będzie już za kilka chwil Regulamin Turnieju Master Class WH40K - Strategicon X, który odbędzie się w dniach 10-11.11.2007r.
Pozdrawiam,

A tu jeszcze lista zgłoszeń:

Lp. (miasto) Imię "ksywa" Nazwisko armia rozpa(czy dostałem)
1. (Rzeszów) Soboń Roman Space Wolves +
2. (Wrocław) Bartosz "Asar" Skorupa Tau +
3. (Wrocław) Sebastian "Tawnos" Fyda Imperial Guard
4. (Mikołów) Leszek "Sokles" Sokołowski Eldars +
5. (Kraków) Bożydar "Teo" Nowicki
6. (Trójmiasto) Maciej Pająk Blood Angels +
7. (Poznań) Szymon "Afro" Patora Space Marines
8. (Kraków) Emanuel "Eman" Furmańczyk Tau +
9. (Poznań) Maciej "HemAhn" Janiuk Eldars +
10. (Gdańsk) Krzysztof "Piszczu" Piszcz Tau +
11. (Toruń) Dominik Fajga Dark Angels +
12. (Trójmiasto) Sebastian "Docent" Makowski Tau +
13. (Warszawa) Krzysztof "Zły" Białek Eldars +
14. (Trójmiasto) Krzysztof Milewski Eldars +
15. (Dębica) Przemysław Armata Space Marines +
16. (Warszawa) Marcin "Marcin B" Budziński Tyranids +
17. (Sopot) Paweł Gorczyński Wyche Cult +
18. (Trójmiasto) Jan "Asmodean" Cieślicki Space Marines +
19. (Wrocław) Aleksander "Alek" Krzyż Space Marines +
20. (-) Piotr "Pokrzyw" Krzywicki Space Marines (WH allies) +
21. (Ustka) Jakub "Vladdi" Podruczny Chaos Space Marines +
22. (Toruń) Tomasz "Dikins" Mikołajczyk Tyranids +
23. (Poznań) Jan Kustoń Blood Angels +
24. (Gryfów Śląski) Tomasz "Krawat" Karwat Dark Eldars
25. (Lublin) Grzegorz "Wosho" Pijas Space Marines +
26. (-) Arkadiusz Ciesielski Eldars +
27. (Trójmiasto) Jaromir Waluszewski Iron Hands +
28. (Wrocław) Michał "Koix" Hadaś Eldars +
29. (Warszawa) Mariusz "Marios" Krakowczyk Space Marines +
30. (Wrocław) Sławomir Bogusławski Tyranids


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DonDamiano dnia Pią 15:37, 09 Lis 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Pon 20:52, 22 Paź 2007    Temat postu:

Witam,

oto oczekiwany długo Regulamin Turnieju WH40K Master Class na Strategiconie X!

Ver. 1.0. (22-10-2007r.)

1. Czas i miejsce turnieju:

a) rozpoczęcie 10-11-2007r. (sobota)
- rejestracja od 09:30 do 10:50
- pierwsza bitwa 11:00
b) zakończenie 11-11-2007r. (niedziela)
- pierwsza (czwarta) bitwa 9:00
- ogłoszenie wyników 15:00
c) miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy nr 11 ul. Kamienna 99/101, Wrocław
d) więcej informacji na stronie konwentu: [link widoczny dla zalogowanych]

2. Sędzia Główny: Damian Radziewicz ( [link widoczny dla zalogowanych] )

3. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 09-11-2007r. do godziny 24:00. Rozpiski należy przesyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę
przesłaną w terminie zawodnik otrzyma 5pkt. do klasyfikacji turnieju.

4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2100 pkt. i zbudowane według Standard Organization Force. Obowiązują FAQ i PKZ.
Cytat:
- dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD (obowiązują tylko najnowsze Codexy oraz Codex:BA z WD),
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries,
- dopuszczeni są wszyscy bohaterowie specjalni (z Codexów i Codexu:BA z WD), nawet ci, na których zgodę musi wyrazić przeciwnik,
- zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities, pojazdy i jednostki z podręczników z serii Imperial Armour.


5. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5
bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie
prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla Sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

7. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG ale SM nie muszą mieć wszystkich bazowych broni, wystarczą BP i CCW). Armia MUSI być pomalowana a podstawki wymodelowane (niezbędna jest min. posypka lub pomalowanie innym kolorem niż czarny), za wkład pracy nad swoją armią będą przyznawane dodatkowe pkt.. Wszystkie nie pomalowane jednostki będą skreślane z
listy armii a punkty automatycznie przyznawane przeciwnikowi!

8. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

9. Rozegranych będzie 5 bitew:

- Sobota:
- 11:00 - 13:30 Bitwa I
- 13:45 - 16:15 Bitwa II
- (od godz. 16:15 do 18:00 jest przerwa obiadowa)
- 18:00 - 20:30 Bitwa III

- Niedziela:
- 9:00 - 11:30 Bitwa IV
- 11:45 - 14:15 Bitwa V

10. W czasie trzeciej bitwy przeprowadzony zostanie Test wiedzy. Będzie 15 pytań dotyczących tzw. flufu. Za każde pytanie będzie można zdobyć 1 pkt. do klasyfikacji turnieju (pkt. będą doliczane po rozegraniu 5
bitwy).

11. Dodatkowe punkty turniejowe:

- pomalowanie armii - 8 pkt.;
- wymodelowane podstawek - 3 pkt.;
- konwersje - 8 pkt.;
- historia armii (wymyślona przez Gracza) - 5 pkt..

12. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:

Wynik:

Cytat:
0-200 ------- 10-10
201-400 ---- 11-9
401-600 ---- 12-8
601-800 ---- 13-7
801-1000 ---- 14-6
1001-1200 ---- 15-5
1201-1400 -- 16-4
1401-1600 - 17-3
1601-1800 - 18-2
1801-2000 - 19-1
2001+ ------ 20-0


13. Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fairplay jednemu ze swoich przeciwników. Za każde, zdobyte w ten sposób uznanie przeciwnika, gracz otrzyma 3 pkt. do klasyfikacji.

14. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

16. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

19. SCENARIUSZE I DODATKOWE REGULACJE

Scenariusze:
Cytat:
1. Bitwa I - Seek & Destroy

- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Deep Strike, Infiltracja, Dusk&Dawn, Victory Points;
- rozstawienie: Cleans II (trójkąty utworzone przez punkty leżące 18 cali od rogów stołu).

2. Bitwa II - Take&Hold

- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Field of Battle, Deep Strike, Infiltracja, Victory Points;
- rozstawienie: Take&Hold (12 cali od krawędzi).

3. Bitwa III - Cleans

- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters, Night Fight (w pierwszej turze), Victory Points;
- rozstawienie: Cleans.

4. Bitwa IV - Secure and Control

- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Loot (każdy z graczy ma 2 objectivy po 500pkt. każdy), Deep Strike, Concealment, Victory Points;
- rozstawienie: Secure and Control (12 cali od krawędzi).

5. Bitwa V - Recon

- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Enemy Lines, Infiltracja, Deep Strike, Night Fight (w pierwszej turze), Victory Points;
- rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).


Tereny:

1. Górki jednowarstwowe (WYSIWYG) traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, za górką jest Cover Save na 5+.

2. Górki dwuwarstwowe (WYSIWYG) traktowane są jak trudny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save.

3. Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.

4. Budynki:

- traktowane są jako Area Terrain o wysokości 3 za wyjątkiem ruin parterowych, które mają wysokość 2,
- wejść na piętro (tylko na pierwsze i drugie, następne traktowane są jako Teren Niedostępny) można z każdej strony budynku (również z zewnątrz) pokonując odległość w pionie, która dzieli obie kondygnacje, należy jednak pamiętać, że jest to trudny teren, a wynik rzutu zaokrągla się tak by oddział zatrzymał się na piętrze (niedopuszczalne jest pozostawanie między piętrami),
- 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne),
- modele za oraz wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured,
- wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
- w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.

5. Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cove Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.

6. Tank Trapy są traktowane jako teren niedostępny dla pojazdów i normalny teren dla piechoty (Cover Save na 4+).

ZAPRASZAMY


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DonDamiano dnia Pią 16:04, 09 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pokrzyw
Chłop przy drodze



Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 5:16, 24 Paź 2007    Temat postu:

Trzy pytanka.
WYSIWYG - czy książki u sierżantek mogą być wymodelowane scrollami?
WYSIWYG - 2-go edycyjne Whirlwindy pomalowane w kolor sióstr i z odpowiednim oznakowaniem mogą robić za Exorcisty?
Pomalowanie - Podstawowe kolory, bez cieniowania są uznawane za pomalowanie modelu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Śro 15:35, 24 Paź 2007    Temat postu:

Witam,

pokrzyw napisał:
Trzy pytanka.

trzy odpowiedzi:
pokrzyw napisał:
WYSIWYG - czy książki u sierżantek mogą być wymodelowane scrollami?

A co to znaczy "wymodelowane scrollami" Question Bo nic mi to nie mówi...
pokrzyw napisał:
WYSIWYG - 2-go edycyjne Whirlwindy pomalowane w kolor sióstr i z odpowiednim oznakowaniem mogą robić za Exorcisty?

Jak porównamy wysokość Exorcista i Whirwinda to widać na pierwszy rzut oka że nie bardzo ale jak coś dodasz, odpowiedniej wysokości, z tyłu pojazdu to OK Twisted Evil
pokrzyw napisał:
Pomalowanie - Podstawowe kolory, bez cieniowania są uznawane za pomalowanie modelu?

Tak, podstawowe kolory, bez cieniowania, jak najbardziej wystarczą. Byle nie były to: Czarny Podstawkowy, Szary Plastikowy i Srebrny Metaliczny Twisted Evil

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pokrzyw
Chłop przy drodze



Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:00, 24 Paź 2007    Temat postu:

Exorcist made by Forgeworld jest wielkości rhinosa, a wyrzutnie ma wielkości whirlwindowych. Moje whirlwindy - rhinosy mają figurkę "piechotną" postawioną na górze - więc są wyższe niż rhino. Zresztą jak pamiętam strzelając mierzy się do hulla, a nie do uzbrojenia (a te chore organy w egzorcyście GW są jak najbardziej uzbrojeniem..).

Scroll - zwój. Nie chce umieszczać książek (book of lucius) tylko zwoje - bardziej mi pasują do Sióstr. Zwoje też mogą zawierać Jedynie Słuszną Treść, a nie trzeba szukać na której stronie była Wink

Co do kolorów, to zapomniałeś o Zielonym Green-Stuffowym, Szarym Miliputowym, Przezroczystym Klejowym i Dowolnym Podkładowym - więc paleta nam się poszerza Wink

I jeszcze jedno pytania. Czy plasma pistol leżący na podstawce też zalicza się do wysiwyg'u? Bo chcąc wyposażyć niektóre figurki w cały przypisany ekwipunek, musiałaby (figurka) wyglądać jak bogini Kali..

pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Czw 6:22, 25 Paź 2007    Temat postu:

Witam,

pokrzyw napisał:
Exorcist made by Forgeworld jest wielkości rhinosa, a wyrzutnie ma wielkości whirlwindowych. Moje whirlwindy - rhinosy mają figurkę "piechotną" postawioną na górze - więc są wyższe niż rhino. Zresztą jak pamiętam strzelając mierzy się do hulla, a nie do uzbrojenia (a te chore organy w egzorcyście GW są jak najbardziej uzbrojeniem..).

Exorcist made by GW ma wielkie "organy" i nie chodziło mi o to żeby od nich mierzyć (a muszę sprawdzić czy w najnowszym FAQ nie zmienił się sposób mierzenia zasięgu) tylko o to że nie da się go łatwo schować, właśnie ze względu na wzrost.
pokrzyw napisał:
Scroll - zwój. Nie chce umieszczać książek (book of lucius) tylko zwoje - bardziej mi pasują do Sióstr. Zwoje też mogą zawierać Jedynie Słuszną Treść, a nie trzeba szukać na której stronie była Wink

Aaa, teraz rozumiem o co Ci chodziło Razz Oczywiście "scrolle" mogą być WYSIWYG'em.
pokrzyw napisał:
Co do kolorów, to zapomniałeś o Zielonym Green-Stuffowym, Szarym Miliputowym, Przezroczystym Klejowym i Dowolnym Podkładowym - więc paleta nam się poszerza Wink

Oczywiście, bardzo przepraszam, to moje niedopatrzenie Exclamation Laughing
pokrzyw napisał:
I jeszcze jedno pytania. Czy plasma pistol leżący na podstawce też zalicza się do wysiwyg'u? Bo chcąc wyposażyć niektóre figurki w cały przypisany ekwipunek, musiałaby (figurka) wyglądać jak bogini Kali..

Eee, bez przesady. Najważniejsza jest broń, potem inne dodatki można powiesić na figurce w różnych jej częściach Wink Na podstawce to nie najlepszy pomysł, chyba że to taka specjalna konwersja, np. Siostra przygotowująca się do kąpieli i dlatego rozebrana... z uzbrojenia Twisted Evil
Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pokrzyw
Chłop przy drodze



Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:14, 25 Paź 2007    Temat postu:

DonDamiano napisał:
Witam,

pokrzyw napisał:
Exorcist made by Forgeworld jest wielkości rhinosa, a wyrzutnie ma wielkości whirlwindowych. Moje whirlwindy - rhinosy mają figurkę "piechotną" postawioną na górze - więc są wyższe niż rhino. Zresztą jak pamiętam strzelając mierzy się do hulla, a nie do uzbrojenia (a te chore organy w egzorcyście GW są jak najbardziej uzbrojeniem..).

Exorcist made by GW ma wielkie "organy" i nie chodziło mi o to żeby od nich mierzyć (a muszę sprawdzić czy w najnowszym FAQ nie zmienił się sposób mierzenia zasięgu) tylko o to że nie da się go łatwo schować, właśnie ze względu na wzrost.


Oki - to postawię rakiety "na sztorc" - powinno dodać mu parę centymetrów Wink

Mi też chodziło o schowanie - przecież do wieżyczki predatora chyba nie strzelamy, jak tylko ona wystaje zza rhinosa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snorri
Radosny krasnolud



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 9:34, 25 Paź 2007    Temat postu:

Kurczak no do mich wieżyczek to wszyscy walą Wink

Analogicznie to bazyla można by za chimerą schować bo mu tylko działo wystaje Wink

Chyba raczej chodzi żeby nie strzelac do lufy predatora itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pokrzyw
Chłop przy drodze



Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:24, 25 Paź 2007    Temat postu:

Snorri napisał:
Kurczak no do mich wieżyczek to wszyscy walą Wink

Analogicznie to bazyla można by za chimerą schować bo mu tylko działo wystaje Wink

Chyba raczej chodzi żeby nie strzelac do lufy predatora itp


Oki, tylko porównując exorcista FW do whirlwinda zobaczymy, że whirlwind jest odrobinę większy (przez sposób montowania wyrzutni).

A nad exorcistem GW widoczne są tylko lufy wyrzutni idąc za Twoim tokiem rozumowania Wink.

Z bazylem nie wyjeżdżaj, bo jednak ta platforma gdzie stoja obsługanci jest sporo wyższa niż chimera Wink A jak będziesz chciał walić do działa, to nie znajdziesz górki za którą mógłby się bazyl skryć..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snorri
Radosny krasnolud



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 16:47, 25 Paź 2007    Temat postu:

pokrzyw napisał:
A nad exorcistem GW widoczne są tylko lufy wyrzutni idąc za Twoim tokiem rozumowania


jest jeszcze pani grająca na organkach

pokrzyw napisał:
A jak będziesz chciał walić do działa, to nie znajdziesz górki za którą mógłby się bazyl skryć..


dlatego bazyle powszechnie chowają sie za lasami i domami Wink bo z za górki to mogą często płaską lufą strzelać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pokrzyw
Chłop przy drodze



Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 5:24, 26 Paź 2007    Temat postu:



Ja tam żadnej pani nie widzę Wink



Moje są takie jak ten, tyle że jak napisałem powyżej u mnie pani jest z powodów estetycznych Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snorri
Radosny krasnolud



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 10:39, 26 Paź 2007    Temat postu:

no tak zapomniałem że Forge world oszczędza na panienkach Razz

Tak czy siak przyłożył bym Ci w te wyrzutnie bo sporo jednak nad rhinosa wystają, ale z drugiej strony sam możesz walić nad rhinosami Very Happy

a Damianowi to neta odcieli czy co? wypowiedział by sie jako sędzia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Pon 13:57, 29 Paź 2007    Temat postu:

Witam,
o jaki niecierpliwy Exclamation Wink
Co do Exorcista:
- jeśli posiadasz Exorcista made by FW to może być Exclamation
- jeśli posiadasz Exorcista made by GW to może być Exclamation
- jeśli posiadasz Whirlwinda i ma robić za Exorcista to... nie może być Exclamation
Taki model wprowadza zbyt duże zamieszanie - za bardzo jest Whirlwindem Crying or Very sad
Musisz go bardziej przerobić.
Pozdrawiam,
Damian


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pokrzyw
Chłop przy drodze



Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:19, 29 Paź 2007    Temat postu:

DonDamiano napisał:
Witam,
o jaki niecierpliwy Exclamation Wink
Co do Exorcista:
- jeśli posiadasz Whirlwinda i ma robić za Exorcista to... nie może być Exclamation
Taki model wprowadza zbyt duże zamieszanie - za bardzo jest Whirlwindem Crying or Very sad
Musisz go bardziej przerobić.
Pozdrawiam,
Damian


Rozumiem że whirlwind może być, ale musi być bardziej eee.. gotycki Wink?

Wystarczy modląca się siostra na dachu i lilije na włazach? Czy muszą być te zapyziałe organy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rebel
Dobosz



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:16, 04 Lis 2007    Temat postu:

Dobra to rozumiem że wyswig co do exorcysta jasny.

Ale jaki musi być wyswig na modelu, starczy broń i jump pack czy wszystkie pierdoły jak granaty ksiązki magiczne kibelki też mają być?

No i kwestia pojazdów jesli chodzi o smok lanczery i reflektory lub tym podobne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin