Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 20:06, 22 Paź 2007 Temat postu: Strategicon X (09-11.11.2007r.) |
|
|
Witam,
w tym temacie będzie już za kilka chwil Regulamin Turnieju Master Class WH40K - Strategicon X, który odbędzie się w dniach 10-11.11.2007r.
Pozdrawiam,
A tu jeszcze lista zgłoszeń:
Lp. (miasto) Imię "ksywa" Nazwisko armia rozpa(czy dostałem)
1. (Rzeszów) Soboń Roman Space Wolves +
2. (Wrocław) Bartosz "Asar" Skorupa Tau +
3. (Wrocław) Sebastian "Tawnos" Fyda Imperial Guard
4. (Mikołów) Leszek "Sokles" Sokołowski Eldars +
5. (Kraków) Bożydar "Teo" Nowicki
6. (Trójmiasto) Maciej Pająk Blood Angels +
7. (Poznań) Szymon "Afro" Patora Space Marines
8. (Kraków) Emanuel "Eman" Furmańczyk Tau +
9. (Poznań) Maciej "HemAhn" Janiuk Eldars +
10. (Gdańsk) Krzysztof "Piszczu" Piszcz Tau +
11. (Toruń) Dominik Fajga Dark Angels +
12. (Trójmiasto) Sebastian "Docent" Makowski Tau +
13. (Warszawa) Krzysztof "Zły" Białek Eldars +
14. (Trójmiasto) Krzysztof Milewski Eldars +
15. (Dębica) Przemysław Armata Space Marines +
16. (Warszawa) Marcin "Marcin B" Budziński Tyranids +
17. (Sopot) Paweł Gorczyński Wyche Cult +
18. (Trójmiasto) Jan "Asmodean" Cieślicki Space Marines +
19. (Wrocław) Aleksander "Alek" Krzyż Space Marines +
20. (-) Piotr "Pokrzyw" Krzywicki Space Marines (WH allies) +
21. (Ustka) Jakub "Vladdi" Podruczny Chaos Space Marines +
22. (Toruń) Tomasz "Dikins" Mikołajczyk Tyranids +
23. (Poznań) Jan Kustoń Blood Angels +
24. (Gryfów Śląski) Tomasz "Krawat" Karwat Dark Eldars
25. (Lublin) Grzegorz "Wosho" Pijas Space Marines +
26. (-) Arkadiusz Ciesielski Eldars +
27. (Trójmiasto) Jaromir Waluszewski Iron Hands +
28. (Wrocław) Michał "Koix" Hadaś Eldars +
29. (Warszawa) Mariusz "Marios" Krakowczyk Space Marines +
30. (Wrocław) Sławomir Bogusławski Tyranids
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DonDamiano dnia Pią 15:37, 09 Lis 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 20:52, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
oto oczekiwany długo Regulamin Turnieju WH40K Master Class na Strategiconie X!
Ver. 1.0. (22-10-2007r.)
1. Czas i miejsce turnieju:
a) rozpoczęcie 10-11-2007r. (sobota)
- rejestracja od 09:30 do 10:50
- pierwsza bitwa 11:00
b) zakończenie 11-11-2007r. (niedziela)
- pierwsza (czwarta) bitwa 9:00
- ogłoszenie wyników 15:00
c) miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy nr 11 ul. Kamienna 99/101, Wrocław
d) więcej informacji na stronie konwentu: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Sędzia Główny: Damian Radziewicz ( [link widoczny dla zalogowanych] )
3. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 09-11-2007r. do godziny 24:00. Rozpiski należy przesyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę
przesłaną w terminie zawodnik otrzyma 5pkt. do klasyfikacji turnieju.
4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2100 pkt. i zbudowane według Standard Organization Force. Obowiązują FAQ i PKZ.
Cytat: | - dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD (obowiązują tylko najnowsze Codexy oraz Codex:BA z WD),
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries,
- dopuszczeni są wszyscy bohaterowie specjalni (z Codexów i Codexu:BA z WD), nawet ci, na których zgodę musi wyrazić przeciwnik,
- zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities, pojazdy i jednostki z podręczników z serii Imperial Armour. |
5. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5
bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie
prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla Sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
7. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG ale SM nie muszą mieć wszystkich bazowych broni, wystarczą BP i CCW). Armia MUSI być pomalowana a podstawki wymodelowane (niezbędna jest min. posypka lub pomalowanie innym kolorem niż czarny), za wkład pracy nad swoją armią będą przyznawane dodatkowe pkt.. Wszystkie nie pomalowane jednostki będą skreślane z
listy armii a punkty automatycznie przyznawane przeciwnikowi!
8. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
9. Rozegranych będzie 5 bitew:
- Sobota:
- 11:00 - 13:30 Bitwa I
- 13:45 - 16:15 Bitwa II
- (od godz. 16:15 do 18:00 jest przerwa obiadowa)
- 18:00 - 20:30 Bitwa III
- Niedziela:
- 9:00 - 11:30 Bitwa IV
- 11:45 - 14:15 Bitwa V
10. W czasie trzeciej bitwy przeprowadzony zostanie Test wiedzy. Będzie 15 pytań dotyczących tzw. flufu. Za każde pytanie będzie można zdobyć 1 pkt. do klasyfikacji turnieju (pkt. będą doliczane po rozegraniu 5
bitwy).
11. Dodatkowe punkty turniejowe:
- pomalowanie armii - 8 pkt.;
- wymodelowane podstawek - 3 pkt.;
- konwersje - 8 pkt.;
- historia armii (wymyślona przez Gracza) - 5 pkt..
12. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
Wynik:
Cytat: | 0-200 ------- 10-10
201-400 ---- 11-9
401-600 ---- 12-8
601-800 ---- 13-7
801-1000 ---- 14-6
1001-1200 ---- 15-5
1201-1400 -- 16-4
1401-1600 - 17-3
1601-1800 - 18-2
1801-2000 - 19-1
2001+ ------ 20-0 |
13. Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fairplay jednemu ze swoich przeciwników. Za każde, zdobyte w ten sposób uznanie przeciwnika, gracz otrzyma 3 pkt. do klasyfikacji.
14. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
16. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
19. SCENARIUSZE I DODATKOWE REGULACJE
Scenariusze:
Cytat: | 1. Bitwa I - Seek & Destroy
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Deep Strike, Infiltracja, Dusk&Dawn, Victory Points;
- rozstawienie: Cleans II (trójkąty utworzone przez punkty leżące 18 cali od rogów stołu).
2. Bitwa II - Take&Hold
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Field of Battle, Deep Strike, Infiltracja, Victory Points;
- rozstawienie: Take&Hold (12 cali od krawędzi).
3. Bitwa III - Cleans
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters, Night Fight (w pierwszej turze), Victory Points;
- rozstawienie: Cleans.
4. Bitwa IV - Secure and Control
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Loot (każdy z graczy ma 2 objectivy po 500pkt. każdy), Deep Strike, Concealment, Victory Points;
- rozstawienie: Secure and Control (12 cali od krawędzi).
5. Bitwa V - Recon
- poziom Alfa;
- dodatkowe zasady specjalne: Enemy Lines, Infiltracja, Deep Strike, Night Fight (w pierwszej turze), Victory Points;
- rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).
|
Tereny:
1. Górki jednowarstwowe (WYSIWYG) traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, za górką jest Cover Save na 5+.
2. Górki dwuwarstwowe (WYSIWYG) traktowane są jak trudny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save.
3. Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
4. Budynki:
- traktowane są jako Area Terrain o wysokości 3 za wyjątkiem ruin parterowych, które mają wysokość 2,
- wejść na piętro (tylko na pierwsze i drugie, następne traktowane są jako Teren Niedostępny) można z każdej strony budynku (również z zewnątrz) pokonując odległość w pionie, która dzieli obie kondygnacje, należy jednak pamiętać, że jest to trudny teren, a wynik rzutu zaokrągla się tak by oddział zatrzymał się na piętrze (niedopuszczalne jest pozostawanie między piętrami),
- 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne),
- modele za oraz wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured,
- wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
- w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
5. Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cove Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.
6. Tank Trapy są traktowane jako teren niedostępny dla pojazdów i normalny teren dla piechoty (Cover Save na 4+).
ZAPRASZAMY
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DonDamiano dnia Pią 16:04, 09 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pokrzyw
Chłop przy drodze
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 5:16, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Trzy pytanka.
WYSIWYG - czy książki u sierżantek mogą być wymodelowane scrollami?
WYSIWYG - 2-go edycyjne Whirlwindy pomalowane w kolor sióstr i z odpowiednim oznakowaniem mogą robić za Exorcisty?
Pomalowanie - Podstawowe kolory, bez cieniowania są uznawane za pomalowanie modelu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Śro 15:35, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
pokrzyw napisał: | Trzy pytanka. |
trzy odpowiedzi:
pokrzyw napisał: | WYSIWYG - czy książki u sierżantek mogą być wymodelowane scrollami? |
A co to znaczy "wymodelowane scrollami" Bo nic mi to nie mówi...
pokrzyw napisał: | WYSIWYG - 2-go edycyjne Whirlwindy pomalowane w kolor sióstr i z odpowiednim oznakowaniem mogą robić za Exorcisty? |
Jak porównamy wysokość Exorcista i Whirwinda to widać na pierwszy rzut oka że nie bardzo ale jak coś dodasz, odpowiedniej wysokości, z tyłu pojazdu to OK
pokrzyw napisał: | Pomalowanie - Podstawowe kolory, bez cieniowania są uznawane za pomalowanie modelu? |
Tak, podstawowe kolory, bez cieniowania, jak najbardziej wystarczą. Byle nie były to: Czarny Podstawkowy, Szary Plastikowy i Srebrny Metaliczny
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pokrzyw
Chłop przy drodze
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:00, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Exorcist made by Forgeworld jest wielkości rhinosa, a wyrzutnie ma wielkości whirlwindowych. Moje whirlwindy - rhinosy mają figurkę "piechotną" postawioną na górze - więc są wyższe niż rhino. Zresztą jak pamiętam strzelając mierzy się do hulla, a nie do uzbrojenia (a te chore organy w egzorcyście GW są jak najbardziej uzbrojeniem..).
Scroll - zwój. Nie chce umieszczać książek (book of lucius) tylko zwoje - bardziej mi pasują do Sióstr. Zwoje też mogą zawierać Jedynie Słuszną Treść, a nie trzeba szukać na której stronie była
Co do kolorów, to zapomniałeś o Zielonym Green-Stuffowym, Szarym Miliputowym, Przezroczystym Klejowym i Dowolnym Podkładowym - więc paleta nam się poszerza
I jeszcze jedno pytania. Czy plasma pistol leżący na podstawce też zalicza się do wysiwyg'u? Bo chcąc wyposażyć niektóre figurki w cały przypisany ekwipunek, musiałaby (figurka) wyglądać jak bogini Kali..
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Czw 6:22, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
pokrzyw napisał: | Exorcist made by Forgeworld jest wielkości rhinosa, a wyrzutnie ma wielkości whirlwindowych. Moje whirlwindy - rhinosy mają figurkę "piechotną" postawioną na górze - więc są wyższe niż rhino. Zresztą jak pamiętam strzelając mierzy się do hulla, a nie do uzbrojenia (a te chore organy w egzorcyście GW są jak najbardziej uzbrojeniem..). |
Exorcist made by GW ma wielkie "organy" i nie chodziło mi o to żeby od nich mierzyć (a muszę sprawdzić czy w najnowszym FAQ nie zmienił się sposób mierzenia zasięgu) tylko o to że nie da się go łatwo schować, właśnie ze względu na wzrost.
pokrzyw napisał: | Scroll - zwój. Nie chce umieszczać książek (book of lucius) tylko zwoje - bardziej mi pasują do Sióstr. Zwoje też mogą zawierać Jedynie Słuszną Treść, a nie trzeba szukać na której stronie była |
Aaa, teraz rozumiem o co Ci chodziło Oczywiście "scrolle" mogą być WYSIWYG'em.
pokrzyw napisał: | Co do kolorów, to zapomniałeś o Zielonym Green-Stuffowym, Szarym Miliputowym, Przezroczystym Klejowym i Dowolnym Podkładowym - więc paleta nam się poszerza |
Oczywiście, bardzo przepraszam, to moje niedopatrzenie
pokrzyw napisał: | I jeszcze jedno pytania. Czy plasma pistol leżący na podstawce też zalicza się do wysiwyg'u? Bo chcąc wyposażyć niektóre figurki w cały przypisany ekwipunek, musiałaby (figurka) wyglądać jak bogini Kali.. |
Eee, bez przesady. Najważniejsza jest broń, potem inne dodatki można powiesić na figurce w różnych jej częściach Na podstawce to nie najlepszy pomysł, chyba że to taka specjalna konwersja, np. Siostra przygotowująca się do kąpieli i dlatego rozebrana... z uzbrojenia
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pokrzyw
Chłop przy drodze
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:14, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
DonDamiano napisał: | Witam,
pokrzyw napisał: | Exorcist made by Forgeworld jest wielkości rhinosa, a wyrzutnie ma wielkości whirlwindowych. Moje whirlwindy - rhinosy mają figurkę "piechotną" postawioną na górze - więc są wyższe niż rhino. Zresztą jak pamiętam strzelając mierzy się do hulla, a nie do uzbrojenia (a te chore organy w egzorcyście GW są jak najbardziej uzbrojeniem..). |
Exorcist made by GW ma wielkie "organy" i nie chodziło mi o to żeby od nich mierzyć (a muszę sprawdzić czy w najnowszym FAQ nie zmienił się sposób mierzenia zasięgu) tylko o to że nie da się go łatwo schować, właśnie ze względu na wzrost.
|
Oki - to postawię rakiety "na sztorc" - powinno dodać mu parę centymetrów
Mi też chodziło o schowanie - przecież do wieżyczki predatora chyba nie strzelamy, jak tylko ona wystaje zza rhinosa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 9:34, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Kurczak no do mich wieżyczek to wszyscy walą
Analogicznie to bazyla można by za chimerą schować bo mu tylko działo wystaje
Chyba raczej chodzi żeby nie strzelac do lufy predatora itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pokrzyw
Chłop przy drodze
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:24, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Snorri napisał: | Kurczak no do mich wieżyczek to wszyscy walą
Analogicznie to bazyla można by za chimerą schować bo mu tylko działo wystaje
Chyba raczej chodzi żeby nie strzelac do lufy predatora itp |
Oki, tylko porównując exorcista FW do whirlwinda zobaczymy, że whirlwind jest odrobinę większy (przez sposób montowania wyrzutni).
A nad exorcistem GW widoczne są tylko lufy wyrzutni idąc za Twoim tokiem rozumowania .
Z bazylem nie wyjeżdżaj, bo jednak ta platforma gdzie stoja obsługanci jest sporo wyższa niż chimera A jak będziesz chciał walić do działa, to nie znajdziesz górki za którą mógłby się bazyl skryć..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 16:47, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
pokrzyw napisał: | A nad exorcistem GW widoczne są tylko lufy wyrzutni idąc za Twoim tokiem rozumowania |
jest jeszcze pani grająca na organkach
pokrzyw napisał: | A jak będziesz chciał walić do działa, to nie znajdziesz górki za którą mógłby się bazyl skryć.. |
dlatego bazyle powszechnie chowają sie za lasami i domami bo z za górki to mogą często płaską lufą strzelać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pokrzyw
Chłop przy drodze
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 5:24, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tam żadnej pani nie widzę
Moje są takie jak ten, tyle że jak napisałem powyżej u mnie pani jest z powodów estetycznych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 10:39, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
no tak zapomniałem że Forge world oszczędza na panienkach
Tak czy siak przyłożył bym Ci w te wyrzutnie bo sporo jednak nad rhinosa wystają, ale z drugiej strony sam możesz walić nad rhinosami
a Damianowi to neta odcieli czy co? wypowiedział by sie jako sędzia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 13:57, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
o jaki niecierpliwy
Co do Exorcista:
- jeśli posiadasz Exorcista made by FW to może być
- jeśli posiadasz Exorcista made by GW to może być
- jeśli posiadasz Whirlwinda i ma robić za Exorcista to... nie może być
Taki model wprowadza zbyt duże zamieszanie - za bardzo jest Whirlwindem
Musisz go bardziej przerobić.
Pozdrawiam,
Damian
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pokrzyw
Chłop przy drodze
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:19, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
DonDamiano napisał: | Witam,
o jaki niecierpliwy
Co do Exorcista:
- jeśli posiadasz Whirlwinda i ma robić za Exorcista to... nie może być
Taki model wprowadza zbyt duże zamieszanie - za bardzo jest Whirlwindem
Musisz go bardziej przerobić.
Pozdrawiam,
Damian |
Rozumiem że whirlwind może być, ale musi być bardziej eee.. gotycki ?
Wystarczy modląca się siostra na dachu i lilije na włazach? Czy muszą być te zapyziałe organy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rebel
Dobosz
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:16, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra to rozumiem że wyswig co do exorcysta jasny.
Ale jaki musi być wyswig na modelu, starczy broń i jump pack czy wszystkie pierdoły jak granaty ksiązki magiczne kibelki też mają być?
No i kwestia pojazdów jesli chodzi o smok lanczery i reflektory lub tym podobne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|