Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DarkOne
Kapłan Świątyni
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:28, 29 Paź 2006 Temat postu: Turniej Konfrontacji 4. listopada 2006r |
|
|
1. Turniej rozpoczyna się o godzinie 10:00 w klubie Twierdza Wrocław dnia 14 października 2006 roku.
2. Każdy z uczestników turnieju musi wpłacić 7zł, jeżeli są z poza klubu i 5zł w przypadku klubowiczów, na rzecz nagrody.
3. Turniej składa się z trzech gier po pięć rund, bądź 1,5h. Po każdej grze zaplanowana jest 10 minutowa przerwa.
4. Lista graczy zostaje zamknieta o godzinie 10:20.
5. Każdy gracz musi posiadać armie na 400 punktów, miarkę i zestaw kości.
6. Zabrania się proxowania modeli.
7. Zabrania się posiadania drukowanych kart postaci..
8. Można używać drukowanych kart czarów, cudów, artefaktów, specjalnych umiejętności.
9. Po każdej grze gracz może wymienić czary, cuda, artefakty i umiejętności (wymagana konsultacja z sędzią).
10. Rozpiske można przekroczyć o połowę kosztu najtańszego modelu.
11. Najdroższy model w armii może kosztować 200 pkt.
12. Zniesiona zostaje zasada 50% punktów na bohatera.
13. Zniesione zostaje ograniczenie limitu modeli w armii.
14. Za wysałnie wcześniej rozpiski na adres [link widoczny dla zalogowanych] gracz otrzymuje 1VP.
15. Za punktualne stawienie się na turnieju, czyli o godzinie 10:00 gracz otrzymuje 1VP.
16. Punktacja za malowanie:
· · 20% - 50% - 1VP
· · 51% - 75% - 2VP
· · 76% - 99% - 3VP
· · 100% - 4VP
17. Pomalowanie modelu oznacza nałożenie przynajmniej trzech kolorów nie licząc podkładu =)
18. Jeżeli w turnieju będzie uczestniczyć nieparzysta ilośc graczy wtedy S€dyia musi zagrać.
19. W razie problemu należy skonsultowac się z Sędzią.
20. SĘDZIA MA ZAWSZE RACJĘ =)
Scenariusz 1:
„Próba odwagi.”
Zebrani z niecierpliwością obserwują poczynania szamana. Na niewielkim stosie kamieni ustawia on czaszkę o dwóch upiornych twarzach. Po chwili słychać przerażające wycie…
Przygotowanie:
+ Przed grą dokładnie na środku stołu ustawiony zostaje znacznik przedstawiający czaszkę.
+ Stół dzielimy na cztery równe ćwiartki.
+ Gracze ustawiają swoje modele (również skautów) wg standardowych zasad.
+ Po ustawieniu modeli sędzia umieszcza na stole osiem znaczników przedstawiających skrzynie. Na każdej ćwiartce po dwie skrzynie.
Rozgrywka:
+ Przebiega wg. standardowych zasad z dodatkowymi zasadami dotyczącymi czaszki i skrzyń.
+ Czaszka posiada dwie twarze patrzące w przeciwstawnych kierunkach.
+ Na początku pierwszej tury czaszka obraca się w ten sposób, aby patrzeć na dwie przeciwległe po ukosie ćwiartki stołu.
+ Na początku każdej tury gry czaszka obraca się w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara.
+ Po zakończeniu fazy ruchu czaszka wyje a jej wycie obejmuje obszar dwóch ćwiartek, na które patrzy.
+ Wycie czaszki powoduje, że modele choćby częściowo objęte jej działaniem otrzymują hit z siłą zero. Dla tego obrażenia, zamieniamy resilence celu z wyższym współczynnikiem z courage/fear lub discipline.
+ Wycie czaszki powoduje też, że skrzynie objęte jej działaniem otwierają się. Skrzynie na ćwiartkach nie objętych wyciem zamykają się, nawet, jeżeli były już otwarte.
+ W każdej skrzyni umieszczony jest kamień runiczny.
+ Aby zabrać kamień należy postawić obok otwartej skrzyni niezwiązany walką model.
+ Zabranego kamienia nie można przekazać innemu modelowi.
+ Do odbierania kamieni stosujemy standardowe zasady skarbów.
+ Każdy kamień jest wart 1VP.
Cele scenariusza:
+ Za wyeliminowanie modelu przeciwnika - jego wartość w AP
+ Za każdy posiadany kamień runiczny na końcu gry - +1VPpkt
Scenariusz 2:
„Próba waleczności.”
Widzowie z obawą cofają się od dużego prostokątnego obszaru otoczonego niebieskimi kamieniami. Dokładnie nad nim, na niebie zbierają się ciężkie, oleiste chmury. Po chwili pojedyncza błyskawica rozdziera powietrze i zostawia osmalony ślad na uklepanej ziemi…
Przygotowanie:
+ Gracze ustawiają swoje modele wg. standardowych zasad.
Rozgrywka:
+ Przebiega wg standardowych zasad z dodatkowymi zasadami dotyczącymi błyskawic i skalpów.
+ Błyskawice uderzają tuż po zakończeniu fazy aktywacji.
+ Błyskawice uderzają w każdy model nie związany walką z modelem przeciwnika.
+ Błyskawice zadają obrażenie z siłą zero wg standardowych zasad.
+ Każdy model na stole posiada swoją wartość w skalpach wg wzoru:
- Od 1 do 25 AP = 1skalp
- Od 26 do 50 AP = 2 skalpy
- Od 51 do 75 AP = 3 skalpy
- Od 76 do 100 AP = 4 skalpy
- Powyżej 100 AP = 5 skalpów
+ Aby zdobyć skalp lub skalpy wroga należy go zabić.
+ Skalpy może zabrać tylko ten model, który osobiście zabił danego przeciwnika (zadał ostateczny cios).
+ Skalp można zabrać natychmiast po eliminacji wroga w zwarciu.
+ Przy eliminacji wroga na odległość należy podejść do miejsca gdzie umarł. W tym przypadku skalp trupa leży na ziemi jako znacznik.
+ Skalp może podnieść tylko jego zdobywca.
+ Skalpów nie można przekazywać ani odbierać.
Cele scenariusza:
+ Za wyeliminowanie modelu przeciwnika - jego wartość w AP
+ Za utrzymanie przy życiu modelu, który wygrał test waleczności - + 4VP i 250pkt.
- Test waleczności wygrywa model, który zdobył najwięcej skalpów.
- W przypadku, kiedy dwa modele zdobyły tą samą ilość skalpów po zakończeniu czwartej tury rozgrywany jest między nimi pojedynek na śmierć i życie. Model, który zginął podczas tego pojedynku doliczany jest do wyeliminowanych modeli. Pojedynek zaczyna się od razu zwarciem.
Scenariusz 3:
„Próba rozwagi.”
Skrwawioną i porytą błyskawicami arenę opłukują skąpe strugi deszczu. Szaman ponownie rozpoczyna inkantację. Pozornie niewielkie kałuże rozlewają się równomiernie po całej powierzchni klepiska. Wszyscy z niepokojem obserwują przebiegające przez lustro wody wyładowania. Nagle z pomiędzy ciżby wyskakują małe, rozchichotane istoty…
Przygotowanie:
+ Gracze ustawiają swoje modele wg. standardowych zasad.
+ Po ustawieniu modeli sędzia ustawia na połowie każdego z graczy po jednym modelu przedstawiającym impa.
Rozgrywka:
+ Przebiega wg standardowych zasad z dodatkowymi zasadami dotyczącymi wyładowań i impów.
+ Wyładowania uderzają tuż po zakończeniu fazy aktywacji.
+ Wyładowania uderzają w każdy model związany walką z modelem przeciwnika.
+ Wyładowania zadają obrażenie z siłą zero wg standardowych zasad.
+ Wyładowania nigdy nie uderzają w impy.
+ Każda ze stron ma za zadanie chronić swojego impa jednocześnie ma upolować impa przeciwnika.
+ Impy nie posiadają własnej karty referencyjnej.
+ Impy poruszają się tuż po wyładowaniach.
+ Impy poruszają się w losowym kierunku o odległość równą K6 x 7 cm.
+ Impy odbijają się od krawędzi stołu na zasadzie bilardowej kuli.
+ W przypadku, kiedy imp ukończy swój ruch na przeszkodzie terenowej uniemożliwiającej ustawienie jego modelu, porusza się ponownie o K6 cm w losowym kierunku. Tę zasadę stosujemy też w przypadku, kiedy przeszkodą terenową okaże się być jeden z modeli.
+ Charakterystyka impa:
- Defence – 5
- Resilence – 6
- Imp jest niewrażliwy na wszystkie efektu powodujące zmianę jego współczynników.
- Imp jest niewrażliwy na wszystkie efekty powodujące minusy do rzutów.
- Imp podczas walki wszystkie kostki przeznacza do obrony.
- Imp zawsze zdaje test disengage.
- Imp posiada Survival Instinkt / 4+
- Imp posiada Target / 3
- Do impa stosujemy wszystkie pozostałe standardowe reguły.
Cele scenariusza:
+ Za wyeliminowanie modelu przeciwnika - jego wartość w AP.
+ Za wyeliminowanie impa przeciwnika - +2VP i 50pkt
+ Za utrzymanie przy życiu swojego impa - + 2VP
Na starej, pomarszczonej twarzy szamana widnieje uśmiech. Tego lata na Turniej Klanów przybyły prawdziwie waleczne drużyny. Ze starej, pomarszczonej twarzy szamana znika uśmiech, pora zająć się grzebaniem poległych…
Serdecznie zapraszam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Paladyn
Pikinier
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 7:16, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Troche przesadziles z punktami za 1 scenariusz - jezeli na stole jest 8 skrzyn i z kazdej mozna wyciagnac kamien to daje nam to.... 8VP kapke sporo, taka tylko moja mala uwaga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tzynamoon
Łucznik
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 8:19, 30 Paź 2006 Temat postu: Re: Turniej Konfrontacji 4. listopada 2006r |
|
|
Benedictus napisał: | 1. Turniej rozpoczyna się o godzinie 10:00 w klubie Twierdza Wrocław dnia 14 października 2006 roku.
|
Jak to ? W temacie jest napisane ze 4 a nie 14 wiec kiedy ??
Takze popieram Paladyna 8 VP hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 10:58, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
oj tam, koledzy czyż nie można się pomylić z pośpiechu
I tak jest super że mamy Regulamin A to że wystąpiła mała wpadka to tylko wina nacisku Środowiska, no i trochę moja
Turniej jest oczywiście 4-11-2006r
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DarkOne
Kapłan Świątyni
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 16:28, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Paladyn napisał: | Troche przesadziles z punktami za 1 scenariusz - jezeli na stole jest 8 skrzyn i z kazdej mozna wyciagnac kamien to daje nam to.... 8VP kapke sporo, taka tylko moja mala uwaga. |
Niesądzę, żeby ktokolwiek uzbierał aż 8 run na raz, jego ludziki musiały by się sporo nabiegać Mógłbym wstawic 0,5 VP ale nie wiem czy to przyjdzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majsinek
Da Wielki Zielony
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żytnia Street
|
Wysłany: Pon 22:16, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Fajne scenariusze. Sam pisałeś fluff ? :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DarkOne
Kapłan Świątyni
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 22:25, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nie, nie to są scenariusze genialnego umysłu Leszka. Ja bym tak nie umiał. Zmieniłem tylko kilka rzeczy żeby wszystko pasowało do 3 ed.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 23:53, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
jak tylko się wdrożę w Confre to też mogę coś pomyśleć, ale to trochę potrwa ze względu na ograniczoność mojego czasu obecnie. Ale myślę że jakoś damy radę
PS Leszek może coś dalej też wymyślać, może przez to zacznie handlować Confrą znowu
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paladyn
Pikinier
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 6:00, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Benedictus napisał: | Paladyn napisał: | Troche przesadziles z punktami za 1 scenariusz - jezeli na stole jest 8 skrzyn i z kazdej mozna wyciagnac kamien to daje nam to.... 8VP kapke sporo, taka tylko moja mala uwaga. |
Niesądzę, żeby ktokolwiek uzbierał aż 8 run na raz, jego ludziki musiały by się sporo nabiegać Mógłbym wstawic 0,5 VP ale nie wiem czy to przyjdzie... |
Mozna dawac np za kazdy zdobyty 50 m.p. a za kazde 2 dodatkowo 1 VP. wierz mi ze jak przeciwnik sie konczy w 3 turze to sie zdarzy pobiegac i pozbierac wszystko. Reszta dobrze dostosowana do zasad 3 edycji, tylko ze prawie nigdize nei ma malych punktow za scenariusz ale to chyba nie jest zbyt potrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DarkOne
Kapłan Świątyni
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:18, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Hej o co chodzi jak na rzie jedna osoba wysłał mi rozpiskę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pią 20:22, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
boję się że reszta jak przyjdzie na Turniej to przyniesie ze sobą rozpiski. Ja już dawno zrezygnowałem z przyjmowania rozpisek prze emila/SMSa/cokolwiek.
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DarkOne
Kapłan Świątyni
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:33, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja wolę sprawdzic rozpsike przed turniejem, bo wiem jak to jest kiedy walka powinna rozpocząć sie o 10:00, a jest 10:20 a ja dostaje rozpsiki do sprawdzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 9:33, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
będziesz w Pracowni we wtorek (07-11-2006r) tak między 20 a 21
Potrzebuję informacji dotyczących organizacji turniejów w Confrę, a nie wiem czy Rakoo się pojawi.
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:04, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Pojawi sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DarkOne
Kapłan Świątyni
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 17:29, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tam nie mam czasu we wtorki (nuka )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|