Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pon 12:07, 20 Lis 2006 Temat postu: Turniej WH40K w TW 09-12-2006r. |
|
|
Witam,
zapraszam wszystkich na ostatni Turniej WH40K w TW w roku kalendażowym 2006
Turniej odbędzie się w sobotę 09-12-2006r.
Będziemy grali na 2050pkt (Rakoo dla Ciebie wszystko teraz możesz dorzucić następnego Termosa tylko przyjdź na Turniej ).
Regulamin już wkrótce
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Wto 11:11, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
sorki za brak info o Regulaminie ale jakoś nie miałem czasu go tutaj wrzucić do tej pory
Obiecuję że do 24:00 dzisiaj ów Regulamin pojawi się na naszych stronach (jak zwykle zostanie również umieszczony na "starej" stronie TW ). Mam nadzieję że nie będzie problemu. Za to ja będę miał problem bo prawdopodobnie będę musiał wyjechać na łykend na wieś i nie będę mógł uczestniczyć w turnieju Ale jeszcze zobaczymy (również dzisiaj będę o tym wiedział ).
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Śro 1:54, 06 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
oto długo oczekiwany, obiecywany ale wreszcie jest :
Regulamin najnowszego Turnieju. Oto on:
Regulamin turnieju:
MultiMelta Fest czyli Gorące Spotkania Amatorów Wygrzewu X
1. Termin: Turniej rozpocznie się 09 grudnia 2006 o godzinie 9:30 .
2. Miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy nr 11 ul. Kamienna 99/101.
3. Organizatorami turnieju jest klub "Twierdza Wrocław". WspółSponsorem jest sklep "Ogryn" a Wrocławia.
4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2050 pkt i zbudowane według Standard Organization Force.
5. Dopuszczone armie:
Wszystkie podstawowe i obowiązujące kodeksy (np. Codex: Imperial Guards, Codex: Blood Angels etc.);
Feral Orks;
Kroot Mercenaries;
dodatkowo istnieje możliwość korzystania z następujących jednostek 'sprzymierzonych': Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
można korzystać z pojazdów typu Flyer (seria Imperial Armour i Imperial Armour update 2005).
Do armii MOŻNA dołączać bohaterów specjalnych.
6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rospiskę (dodatkowe 5pkt). Wymagane jest również posiadanie
podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również
posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. Organizatorzy nie zapewniają wyżej wymienionych pomocy. W przypadku, gdy gracz nie
posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. Dodatkowo
za nie spełnienie tych wymogów, będą przyznawane punkty karne.
7. Zapisy będą przyjmowane od godziny 9:00 do 9:25. Następnie, w wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W
kolejnych bitwach pary będą wyznaczane na zasadzie najlepszy z drugim, trzeci z czwartym itd. Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony
zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy
zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
8. Pojedyncza bitwa będzie trwała 2 godziny 15 min. Jeśli bitwa nie zakończy się po regulaminowym czasie należy ją przerwać tak by obaj gracze mieli za sobą
tę samą liczbę tur. W szczególnych przypadkach sędzia może zakończyć bitwę wcześniej lub pozwolić na jej przedłużenie. Bitwa rozpoczęta po czasie będzie
trwała krócej, co więcej, gracz, który spowodował opóźnienie zostanie ukarany punktami karnymi.
Plan rozgrywek:
Bitwa 1: 09:30-11:45
Bitwa 2: 11:45-14:00 (po drugiej bitwie przerwa)
Bitwa 3: 14:45-17:00
9. Scenariusze
Bitwa 1: Recon.
poziom Alfa;
dodatkowe zasady specjalne: Enemy Lines, Infiltracja, Deep Strike, NightFight w 1 turze, Victory Points;
rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).
Bitwa 2: Seek & Destroy.
poziom Alfa;
dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Infiltracja, Concealment, Deep Strike, Victory Points;
rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).
Bitwa 3: Cleans.
poziom Alfa;
dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters, Infiltracja, Deep Strike, Dusk&Dawn, Victory Points;
rozstawienie: Cleans (ćwiartki, 6 cali od środka i 18 cali od przeciwnika).
10. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować
ich położenia.
11. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja
sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
12. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki. Nie jest wymagany 'pełny' WYSIWIG jednak o wszelkich zmianach w wyglądzie należy poinformować
przeciwnika przed bitwą. W przypadku niejasności sędzia może orzec na niekorzyść gracza wystawiającego sporną jednostkę.
13. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
Różnica małych pkt Wynik w VP
0 ----- 200 ---- 10-10
201 --- 700 ---- 13-7
701 -- 1200 ---- 15-5
1201 - 1600 ---- 17-3
+1601 -----------20-0
15. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z
terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w rozgrywkach). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
16. Dodatkowa punktacja turnieju:
Kategoria ------------------ Duże Punkty Turniejowe
Upomnienie ----------------------- 5 pkt karnych
Brak kostek, miarki itp. --------- 5 pkt karnych
Brak rospiski -------------------- dyskwalifikacja
Pełny WYSIWYG! ------------------- +5 pkt
Czytelna rozpiska ---------------- +5 pkt
Pomalowana armia (cała) ---------- +5 pkt
Każdy gracz będzie dysponował swoją kartą turniejową, gdzie należy wpisywać zdobyte punkty. Uwaga: wypełnienie karty musi odbyć się zaraz po zakończeniu
bitwy, w obecności przeciwnika i/lub sędziego.
17. Wstęp 5zł dla członka klubu, który ma opłaconą bieżącą składkę, 7zł dla pozostałych graczy.
18. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
19. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego
postanowień.
20. Pytania można kierować do Sędziego Głównego: [link widoczny dla zalogowanych]
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Czw 16:45, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
ze względu na moją nieobecność w sobotę nie będę mógł uczestniczyć i sędziować Turnieju. W moim imieniu sędziowaniem zajmie się Łukasz Śimiński. Mam nadzieję że zabawa będzie dobra
Co do nagród to należy zgłąszać się do mnie np. we wtorek lub następną sobotę
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|