Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pią 0:09, 29 Gru 2006 Temat postu: Turniej WH40K w TW 20.01.2007r. |
|
|
Witam,
chciałbym wszystkich zainteresowanych zawiadomić że 20-01-2007r. w TW odbędzie się Turniej Local Class w WH40K Mam nadzieję że na początku przyszłego roku, albo i wcześniej, ukaże się tutaj Regulamin. Wiadomo natomiast że będą jak zwykle 3 bitwy Reszta wiadomości w Regulaminie.
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Czw 23:18, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
Regulamin turnieju:
MultiMelta Fest czyli Gorące Spotkania Amatorów Wygrzewu XI
1. Termin: Turniej rozpocznie się 20 stycznia 2007 o godzinie 9:30.
2. Miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy nr 11 ul. Kamienna 99/101.
3. Organizatorami turnieju jest klub "Twierdza Wrocław". WspółSponsorem jest sklep "Ogryn" z Wrocławia.
4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 1905 pkt i zbudowane według Standard Organization Force.
5. Dopuszczone armie:
- Wszystkie podstawowe i obowiązujące kodeksy (np. Codex: Imperial Guards, Codex: Blood Angels etc.);
- Feral Orks;
- Kroot Mercenaries;
- dodatkowo istnieje możliwość korzystania z następujących jednostek 'sprzymierzonych': Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- można korzystać z pojazdów typu Flyer (seria Imperial Armour i Imperial Armour update 2006).
Do armii MOŻNA dołączać bohaterów specjalnych.
6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rospiskę (max. dodatkowe 5pkt). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. Organizatorzy nie zapewniają wyżej wymienionych pomocy. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. Dodatkowo za nie spełnienie tych wymogów, będą przyznawane punkty karne.
7. Zapisy będą przyjmowane od godziny 9:10 do 9:25. Następnie, w wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane na zasadzie najlepszy z drugim, trzeci z czwartym itd. Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
8. Pojedyncza bitwa będzie trwała 2 godziny. Jeśli bitwa nie zakończy się po regulaminowym czasie należy ją przerwać tak by obaj gracze mieli za sobą tę samą liczbę tur. W szczególnych przypadkach sędzia może zakończyć bitwę wcześniej lub pozwolić na jej przedłużenie. Bitwa rozpoczęta po czasie będzie trwała krócej, co więcej, gracz, który spowodował opóźnienie zostanie ukarany punktami karnymi.
Plan rozgrywek:
Bitwa 1: 09:30-11:30
Bitwa 2: 11:45-13:45 (po drugiej bitwie przerwa)
Bitwa 3: 14:45-16:45
9. Scenariusze
Bitwa 1: Cleans.
Cytat: | poziom: Alfa;
dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters, Infiltracja, Deep Strike, Dusk&Dawn, Victory Points;
rozstawienie: Cleans (ćwiartki, 6 cali od środka i 18 cali od przeciwnika).
|
Bitwa 2: Seek & Destroy.
Cytat: | poziom: Alfa;
dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Infiltracja, Concealment, Deep Strike, Victory Points;
rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).
|
Bitwa 3: Recon.
Cytat: | poziom: Alfa;
dodatkowe zasady specjalne: Enemy Lines, Infiltracja, Deep Strike,Victory Points;
rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).
|
10. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
11. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
12. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki. Nie jest wymagany 'pełny' WYSIWIG jednak o wszelkich zmianach w wyglądzie należy poinformować przeciwnika przed bitwą. W przypadku niejasności sędzia może orzec na niekorzyść gracza wystawiającego sporną jednostkę.
13. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
Różnica małych pkt Wynik w VP
0 ----- 200 -------------- 10-10
201 --- 700 ------------- 13-7
701 -- 1200 ------------- 15-5
1201 - 1600 ------------ 17-3
+1601 ------------------- 20-0
15. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w rozgrywkach). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
16. Dodatkowa punktacja turnieju:
Kategoria ------------------ Duże Punkty Turniejowe
Upomnienie ----------------------- 5 pkt karnych
Brak kostek, miarki itp. --------- 5 pkt karnych
Brak rospiski ---------------------- dyskwalifikacja
Pełny WYSIWYG! ----------------- max. +5 pkt
Czytelna rozpiska ---------------- max. +5 pkt
Pomalowana armia (cała) ------- max. +5 pkt
Każdy gracz będzie dysponował swoją kartą turniejową, gdzie należy wpisywać zdobyte punkty. Uwaga: wypełnienie karty musi odbyć się zaraz po zakończeniu bitwy, w obecności przeciwnika i/lub sędziego.
17. Wstęp 5zł dla członka klubu, który ma opłaconą bieżącą składkę, 7zł dla pozostałych graczy.
18. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
19. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
20. Pytania można kierować do Sędziego Głównego: [link widoczny dla zalogowanych]
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DonDamiano dnia Pią 0:23, 12 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
malakis
Giermek
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:05, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tam się na 40k nie znam, ale dawno nie widziałem regulaminu turnieju z prawie rocznym wyprzedzeniem.
(wystąpiła niezgodność dat ... chyba powinien być styczeń, a nie grudzień).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pią 0:25, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
dzięki za uwagę Już poprawiłem Faktycznie miało być stycznia nie grudnia
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:32, 23 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
a gdzie wyniki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 2:15, 24 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Sławek, Łukasz, Marek
Reszty nie pamiętam
No i ja tak trochę Slaaneshowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Czw 14:34, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
możliwe że jeszcze dzisiaj wklepię wyniki to wtedy umieszczę je na forum Ale to dopiero jak dotrę do domq
Na razie jest tak jak napisał Rakoo, ale jakby była ocena malowania (nie zdążyłem) to Marek wyprzedziłby Łukasza Taki to PG nam rośnie
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 16:57, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Rakoo napisał: | No i ja tak trochę Slaaneshowo |
Poczekaj aż sie sesja skończy to będziemy Cie leczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pią 13:18, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
już są Wyniki naszego ostatniego Turnieju Oto one:
1. Bogusławski Sławomir Tyranids 55
2. Simiński Łukasz Eldar 55
3. Zwierzchowski Marek CSM - Night Lords 43
4. Sobczak Szymon CSM - Death Guard 42
5. Baranowski Jakub CSM - Death Guard 40
6. Rakowski Maciej SM - Deathwing 38
7. Wójcik Jakub SM - Space Wolves 32
8. Baranowski Jerzy CSM - Iron Warriors 30
9. Radziewicz Damian SM - Blood Angels 30
10. Czarnecki Marcin SM 25
11. Wiszniewski Jarosław Necrons 10
Gratuluję Zwyciężcom i dziękuję wszystkim za przybycie
Zapraszam na następny Turniej
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DonDamiano dnia Śro 22:01, 07 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KANE
Łucznik
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: zza światów
|
Wysłany: Pią 14:30, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Omg fajne armie...generalnie sami przegięci CSM albo SM...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:06, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
KANE napisał: | Omg fajne armie...generalnie sami przegięci CSM albo SM... |
Które to niby takie przegięte?? Chyba, że wychodzimy z założenia, że każda armia jest przegięta to ok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KANE
Łucznik
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: zza światów
|
Wysłany: Pią 16:29, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tak się składa że Blood Angels, Space Wolves, Deathwing, Iron warriors to są przegięte armie :] Death Guard znam tylko z nazwy więc nie wiem ale pewnie też. Ciekawy zbieg okoliczności...nie ma tam np. black templars czy imperial fists...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 17:20, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
KANE napisał: | Tak się składa że (...) Space Wolves, Deathwing, (...) to są przegięte armie :] |
stary... te armie są właśnie na poziomie templariuszy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KANE
Łucznik
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: zza światów
|
Wysłany: Pią 19:58, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Oj nie Widziałeś kiedyś dobrze zrobioną 13tą ze space wolves? Pełno bike'ów + lord który praktycznie sam pół armii zmiecie. Jak z nimi grasz to max na strzelanie się nastawiasz. Blood angels - chyba nie muszę ich komentować. Mają swoich przegiętych assaultów, przegięte drednoty, przegięte predatory i bohaterów pewnie też xD A klimat jakiś taki nijaki...(bez obrazy). Dlaczego nikt nie gra innymi zakonami? Ja nigdy nie widziałem templarsów, imperial fistów, ultramarinsów sporadycznie, salamander nigdy to samo się tyczy raven guardów. Więcej klimatu. Jest znacznie więcej zakonów niż BA, DA, SW. A jakoś tego nie widać. Niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paladyn
Pikinier
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:42, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ultra marinsow wiele razy widzialem ale nop nei w kolorze ultra, a inne armie marines to maja tak gowniane trajty ze tym sie grac nei da i najlepiej grac na wlasnych. Co do przegiec armi to wychodzisz chyba z zalorzenia ze wszyscy powinni grac black templarami, tudizez orkami, a marins to tylko w 10 osobowcyh druzynach... Po prostu wg ciebie armie slabe sa normalne a normalne sa przegiete.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|