DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Pią 20:24, 20 Lip 2007 Temat postu: Turniej WH40K w TW 21-07-2007r. |
|
|
Witam,
Regulamin turnieju:
MultiMelta Fest czyli Gorące Spotkania Amatorów Wygrzewu XIV
1. Termin: Turniej rozpocznie się 21 lipca 2007 o godzinie 10:00.
2. Miejsce: CENTRUM KULTURY AGORA, pl. J. Piłsudskiego 2
3. Organizatorami turnieju jest klub "Twierdza Wrocław".
4. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 1500 pkt i zbudowane według Standard Organization Force.
5. Dopuszczone armie:
- Wszystkie podstawowe i obowiązujące kodeksy (np. Codex: Imperial Guards, Codex: Blood Angels z WD etc.);
- Feral Orks;
- Kroot Mercenaries;
- dodatkowo istnieje możliwość korzystania z następujących jednostek 'sprzymierzonych': Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- można korzystać z pojazdów typu Flyer (seria Imperial Armour i Imperial Armour update 2006).
Do armii MOŻNA dołączać bohaterów specjalnych.
6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rospiskę (max. dodatkowe 5pkt). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. Organizatorzy nie zapewniają wyżej wymienionych pomocy. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. Dodatkowo za nie spełnienie tych wymogów, będą przyznawane punkty karne.
7. Zapisy będą przyjmowane od godziny 9:30 do 10:00. Następnie, w wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane na zasadzie najlepszy z drugim, trzeci z czwartym itd. Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
8. Pojedyncza bitwa będzie trwała 2 godziny. Jeśli bitwa nie zakończy się po regulaminowym czasie należy ją przerwać tak by obaj gracze mieli za sobą tę samą liczbę tur. W szczególnych przypadkach sędzia może zakończyć bitwę wcześniej lub pozwolić na jej przedłużenie. Bitwa rozpoczęta po czasie będzie trwała krócej, co więcej, gracz, który spowodował opóźnienie zostanie ukarany punktami karnymi.
Plan rozgrywek:
Bitwa 1: 10:00-12:00
Bitwa 2: 12:00-14:00 (po drugiej bitwie przerwa)
Bitwa 3: 15:00-17:00
9. Scenariusze
Bitwa 1: Cleans.
Cytat: | poziom: Alfa;
dodatkowe zasady specjalne: Table Quarters (ćwiartka przeciwnika 750 pkt; ćwiartki boczne po 375 pkt), Infiltracja, Deep Strike, Concealment, Victory Points;
rozstawienie: Cleans (ćwiartki, 6 cali od środka i 18 cali od przeciwnika).
|
Bitwa 2: Seek & Destroy.
Cytat: | poziom: Alfa;
dodatkowe zasady specjalne: Annihilation, Infiltracja, Night Fight (w 1 turze), Deep Strike, Victory Points;
rozstawienie: Recon (15 cali od krawędzi i 24 cale od przeciwnika).
|
Bitwa 3: Take & Hold.
Cytat: | poziom: Alfa;
dodatkowe zasady specjalne: Infiltracja, Random Game Length, Victory Points;
rozstawienie: Take & Hold (12 cali od krawędzi).
|
10. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
11. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
12. Jednostki MUSZĄ być reprezentowane przez adekwatne figurki. Nie jest wymagany 'pełny' WYSIWIG jednak o wszelkich zmianach w wyglądzie należy poinformować przeciwnika przed bitwą. W przypadku niejasności sędzia może orzec na niekorzyść gracza wystawiającego sporną jednostkę.
13. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
Różnica małych pkt Wynik w VP
0 - 250 ---------- remis (10:10)
251-1000 ------- małe (13:7)
1001-1500 ----- duże (17:3)
+1501 ---------- masakra (20:0)
15. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w rozgrywkach). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
16. Dodatkowa punktacja turnieju:
Kategoria ------------------ Duże Punkty Turniejowe
Upomnienie ----------------------- 5 pkt karnych
Brak kostek, miarki itp. --------- 5 pkt karnych
Brak rospiski ---------------------- dyskwalifikacja
Pełny WYSIWYG! ----------------- max. +3 pkt
Czytelna rozpiska ---------------- max. +5 pkt
Pomalowana armia (cała) ------- max. +5 pkt
Każdy gracz będzie dysponował swoją kartą turniejową, gdzie należy wpisywać zdobyte punkty. Uwaga: wypełnienie karty musi odbyć się zaraz po zakończeniu bitwy, w obecności przeciwnika i/lub sędziego.
17. Wstęp 5zł dla członka klubu, który ma opłaconą bieżącą składkę (członkowie klubu zalegający z opłatami kilka miesięcy nie będą dopuszczeni do Turnieju chyba że uregulują zaległości!), 7zł dla pozostałych graczy.
18. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
19. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
20. Pytania można kierować do Sędziego Głównego: [link widoczny dla zalogowanych]
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
Post został pochwalony 0 razy
|
|