Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Pią 18:12, 03 Sie 2007 Temat postu: Halo Stars 2k7 |
|
|
Takie info
13-14 października robimy naszego chalengera.
będzie prawdopodobnie 2007 pkt z specialami(wszystkimi lub tylko wybranymi ) Będą jakieś fajne scenariusze,nagrody (czy coś tam) Turniej będzie jedna lecz najważniejsza dla was atrakcją Szczecińskich Dni Fantastyki
W okolicach połowy września pojawi się updejt w postaci regulaminu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subEarth/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Czw 15:58, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Regulamin turnieju WH40K „Halo Star IV” klasy CHALLENGER na Szczecińskich Dniach Fantastyki vol.3
• Czas i miejsce turnieju: 13 – 14 Października 2007 r., IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi.
• Koszt akredytacji za cały konwent wynosi 15zł.
• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.00.
• Sędzia Główny: Marcin Kropopek, tel. 0 512 235 004, zgłoszenia: [link widoczny dla zalogowanych]
• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT i .......
• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 11.10.2007 r. Rozpiski należy przysyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie gracz otrzymuje dodatkowe 3 pkt.
• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2007 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.
• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD.
• dopuszczony jest zarówno stary jak i nowy kodeks Chaosu.
• dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (poza Heavy Warmachines,Flyers i Inferno Shells)
• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries.
• dopuszczeni są wszyscy bohaterowie specjalni.
• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.
• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities.
• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii oraz dodatkowe zasady np. do Deathwatch Kill Team). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.
• Armie nie muszą być w całości pomalowane.
• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG nie jest niezbędny ale o wszystkich zmianach należy poinformować Gracza strony przeciwnej przed bitwą).
• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
Rozegranych będzie 5 bitew:
• Sobota:
• 10.00 – 12.30 Bitwa I
• 12.45 – 15.15 Bitwa II
• (od godz. 15.15 do 16.15 - przerwa obiadowa)
• 16.30 – 19.00 Bitwa III
• Niedziela:
• 10.00 – 12.30 Bitwa IV
• 12.30 – 15.00 Bitwa V
Dodatkowe punkty turniejowe:
• pomalowanie armii: 0 - 5 pkt. Oprócz tego uczestnicy wybiorą najładniejszą/najciekawszą armię turnieju
metodą przyznawania punktów.
• konwersje: 0 - 3 pkt.
• Gracze wybiora najłądniejszą armię, tak zwany Players Choice. Gracz z największa liczbą głosów otrzyma dodatkowe 3 pkt. do klasyfikacji generalnej turnieju.
• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. Osoba z największą ilością głosów otrzyma dodatkowe 3 pkt. do klasyfikacji generalnej turnieju.
• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
Tereny:
• Górki jednowarstwowe mają wielkość 1, dwuwarstwowe mają wielkość 2, trzywarstwowe mają wielkość 3. Wszystkie traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu. Na górce nie ma Cover Save. Modelom o wielkości 3 Cover Save na 5+ dają górki o wielkości 2. Przy określaniu zasłaniania przez górkę stosujemy metodę widzenia „oczami” strzelającego modelu.
• Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
• Teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny. Teren budynku określamy po obrysie podstawki.
• 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne).
• Modele wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako Obscured. Modele za budynkami są niewidoczne.
• Wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian.
• W budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
• Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cover Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.
misje niedługo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subEarth/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|