Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Wto 10:42, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
a zwróciliście uwagę na ten drobny szczegół jak cena
Codex Chaosu to 20$
a Codex Orków to 22$
Miłe ze strony Panów z GW...
Pozdrawiam,
PS Reszty cen nawet nie porównuję żeby się nie denerwować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Wto 18:39, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ale dolar teraz nie stoi nawet 3zł to nie będzie drogo. Koło 60zł maks jak każdy kodeks
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:39, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Problem w tym ze ceny sa ustalane nie wg kursu dolara a funta brytyjskiego. Chyba ze sam bedziesz sciagal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Śro 19:10, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
chodziło mi o to że między jednym Codexem a drugim jest... podwyżka i to 10% Nieźle jak na jedną "książkę"... A reszta rzeczy czyli figsy Strach się bać
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Czw 18:44, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Zawsze będzie można taniej z Ebay,allegro czy tam jakiś inny Player który bawi sie w handel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Śro 21:40, 01 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
Pamiętaj tylko, że nawet tam gdzie jest taniej, to jak będą rosły ceny GW to i tam będzie drożej...
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wołek
Ciura obozowa
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin ''Monolit''
|
Wysłany: Czw 19:19, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
No tak...
Po co te ceny rosną
Kiedyś nadejdzie dzień obniżek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KapitanSchab
Rycerz Twierdzy
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:09, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
mam nadzieje ze dozyje tego dnia... i ze beda to podwyzki nie powracajace do wczesniejszego stanu tylko chodz troche lepsze..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DarkOne
Kapłan Świątyni
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21:25, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Kiedyś w Anglii wzrośnie bezrobocie, przez większość Polską , i wtedy obniżą ceny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KapitanSchab
Rycerz Twierdzy
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 6:39, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ceny obniza a dla polakow podwyza za kare....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MAG.ISTER
Dobosz
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grabiszyńska
|
Wysłany: Pią 14:46, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A powinno być na odwrót. Anglicy powinni mieć drożej bo lepiej zarabiają a u nas powinni obniżyć ceny wtedy więcej ludzi by było na to stać i mieli by lepsze zyski gdyż więcej ludzi zaczęło by kupować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cement
Dziesiętnik
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Festung Breslau
|
Wysłany: Śro 20:29, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
slyszałem gdzies ze wszyswtkie demony mają byc opisane w jakims WD jak kodeks do blood angeli, w kodeksie są tylko 2 rodzaje ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Perturabo
Pikinier
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olympia
|
Wysłany: Czw 15:50, 16 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Cement napisał: | slyszałem gdzies ze wszyswtkie demony mają byc opisane w jakims WD jak kodeks do blood angeli, w kodeksie są tylko 2 rodzaje ;/ |
demony maja miec wlasny pelny codex ktory ma byc wydany okolo kwietnia maja i ma byc mozliwosc przenikania sie tych codexow jak beast of haos i hordes of Chaos w WFB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cement
Dziesiętnik
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Festung Breslau
|
Wysłany: Czw 22:44, 16 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
no i gut tylko lipa ze w kwietniu ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 20:45, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ploty odnośnie piatej edycji z forum warseer:
Rumoured rules amendments
1. the addition of a ‘run’ option (similar to fleet but with a trade off to keep fleet special).
2. Improvements to the cover save rules.
3. Rending toned down (rending i.e. auto wound/no armour save on a 6 to wound & reduction in effectiveness against vehicles).
4. Template(Blast) weapons rules streamlined.
5. Sniper weapons rules amended (rending probable)
6. Close combat rules amended with a combat resolution phase similar to fantasy
7. Single vehicle damage table.
8. Vehicles without a WS in CC always get hit in the rear armour.
9. Vehicles able to ram
10. Other vehicle amendments
11. Mission rules changed in a similar manner to Apocalypse (no more Alpha, Gamma or Omega).
12. Only non vehicle non swarm troop choices are scoring units (Note I did not say infantry)
13. Vehicles types are adjusted (the rumoured skimmer nerf)
Overall the ruleset hasn’t changed dramatically but areas have been clarified, streamlined and in some cases brought closer to 2nd edition.
Shooting
-There's now a reason to have a BS higher than 5 (can we say 2+/5+?).
-All models friend or foe now block line of sight. Vehicles and Monstrous Creature can be targeted over intervening infantry.
-Area terrain does not block line of sight.
-All blast weapons now scatter. BS is still an important function of how far though.
Vehicles
-Defensive weapons on vehicles are now Str 4 and below.
--Skimmers Moving Fast is now a 5+ cover save. All Obscured Targets receive a cover save. No more "Hull Down."
-Dedicated transports can now carry any unit (subject to normal restrictions, i.e., no Terminators) and are no longer the deathtraps they have been (no entangling, just pinning).
-AP 1 weapons add +1 to the vehicle damage chart instead of doing as they do now.
-Ordinance weapons roll 2d6 and pick the highest on the vehicle damage table.
Miscellaneous
-Independent Character targeting restrictions have been eased.
-There is no IC protection any longer unless he is joined to a unit
-ICs within 2" of a unit automatically join it.
-Dark Eldar are not gone, as they're mentioned in the rules (their jetbikes DO get the 6" assault).
-Frag grenades operate as plasma grenades now.
-Monstrous creatures get move through cover, not a reroll.
-Saving Throws are now made AFTER wound allocation. This means you could still roll all your generic troopers as a group, but will need to roll for each special model (serg, heavy weapons, etc) one by one. Torrent of Fire is gone.
Missions
-The missions are different enough that Troops only counting as scoring isn't as big a deal as it would be today.
-Victory points are calculated differently in "cleanse" style missions (points calculated depending on the FOC slot the dead unit took up).
-Scouts and Infiltrators can now try to outflank the enemy and come on as reserves from a different board edge.
-Deepstrike is the same, but if you can't place all the models, you roll on the "deepstrike mishap" table (50% you're dead, 50% you place yourself anywhere you like).
Overall, the rules look a lot more detailed. Not as detailed as 2nd edition, but now there's a difference between a guy standing on the roof of a building and a guy standing in the basement. Actual line of sight matters a lot more than "pretend" line of sight now.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|