Twierdza Wrocław
Forum klubu Twierdza Wrocław
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


ploty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Warhammer 40k
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rakoo
Master Librarian
Master Librarian



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:55, 11 Lut 2008    Temat postu:

Bosko !! Smile

Znowu sie trzeba bedzie uczyc zasad. Ale to nie problem bo polowe juz zapomnialem Razz

Wiadomo kiedy to bedzie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snorri
Radosny krasnolud



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15:55, 11 Lut 2008    Temat postu:

Rozkład jazdy (przybliżony jak i w naszym mpk...)


March - Vampire Counts
April - Birthday releases
May - Daemons
June - Mordor
July - 5th Edition rulebook
August -Dark Elves
September - 5th Edition Box set
October - Space Marines
November - Mortal Chaos


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rakoo
Master Librarian
Master Librarian



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:27, 12 Lut 2008    Temat postu:

Snorri napisał:

October - Space Marines


WTF??!! Tyle armii czeka na nowe codexy... ehhhh...[/quote]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rakoo dnia Wto 10:28, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asar
Łucznik



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:42, 12 Lut 2008    Temat postu:

Przecież musi być nowy codex najpopularniejszej armii żeby go wywrócić do górny nogami i sprzedać więcej figurek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Wto 13:09, 12 Lut 2008    Temat postu:

Witam,

nie, obecny Codex nie spełnia już standardów i w porównaniu z Codexami DA i BA jest za mocny Exclamation A poza tym nie ma w nim combat squadów Exclamation Mam nadzieję że później już tylko krok do Codexu SW Exclamation

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majsinek
Da Wielki Zielony



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żytnia Street

PostWysłany: Wto 14:00, 12 Lut 2008    Temat postu:

Mnie raczej martwi jak ludzie przyjmą 5 edycje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian
Łucznik



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:31, 12 Lut 2008    Temat postu:

ja przyjmuje pomaluje Wam figurki ją bardzo dobrze, i czekam na wysyp nowym, pieknych figurek ktore Wam pomaluje , ten tekst nie ma zadnych ukrytych przekazow. Wink Potem na wysyp nowych facków, ale one mi malowac nie przeszkadzaja Smile


*RUN zasada pozwalająca zamiast strzału poruszyć się o D6

*jednostki z BS 6 i więcej mogą re-rollować 1 na trafienie ale drugi rzut jest trudniejszy czytaj nie trafiają na 2+

*RENDING przy 6 woundują automatycznie i liczą się jako AP2, przeciw czołgom 6 pozwala dodać D3 do armour penetration

*-1 do Ld za każdego wounda którym przegraliśmy z przeciwnikiem (czyli tak jak w warhammer fantasy battle)

*NO RETREAT jednostki z fearlless które przegrają walkę dostają automatyczne woundy w zależności od tego czy są outnumbered. czyli -1 za outnumbered, -2 za outnumbered 2:1 itd można brać normalnie save

*tylko jedna DAMAGE CHART dla pojazdów, glancing hity mają w niej -2, bronie AP- mają -1, AP1 mają +1 i jeżeli pojazd to open toped to mamy +1

*można używać granatów zamiast zwykłych ataków podczas assaultowania na pojazdy

*DEDICATED TRANSPORT mogą być używane przez dowolne oddziały w czasie bitwy jedyne ograniczenie to to że tylko oddział do którego został taki pojazd zakupiony może zacząć w nim grę

*pojazdy mogą taranować inne pojazdy z silą równą +1 za każdy pkt armour powyżej 10, +1 za każde 3 cale ruchu nim uderzy w cel i +1 za bycie "tank"

*TO CZEGO WSZYSCY SIĘ BOJĄ SKIMMERY dostaję zasadę obscured (5+ save) jeżeli poruszały się wiecej niż 6 cali

*zasada ETERNAL WARRIOR daje odporność na instant death

*zasada RELENTLES modele posiadające tą zasadę używające dowolnej broni czy to heavy czy rapid traktowani są jakby się nie ruszali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snorri
Radosny krasnolud



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:54, 12 Lut 2008    Temat postu:

adrian napisał:
Potem na wysyp nowych facków

byle by mi templarów nie zfakowali bo sie powoli grywalni robią ]Razz
adrian napisał:
*RUN zasada pozwalająca zamiast strzału poruszyć się o D6

fajne fajne tylko niewiem co teraz gwardia zrobi jak jednostki do CC będą jeszcze szybsze...

adrian napisał:

*RENDING przy 6 woundują automatycznie i liczą się jako AP2, przeciw czołgom 6 pozwala dodać D3 do armour penetration

a myślałem że bardziej osłąbią tą zasade
adrian napisał:

*-1 do Ld za każdego wounda którym przegraliśmy z przeciwnikiem (czyli tak jak w warhammer fantasy battle)

wreszcie do czegoś sie sztandary przydadząRazz
adrian napisał:

*tylko jedna DAMAGE CHART dla pojazdów, glancing hity mają w niej -2, bronie AP- mają -1, AP1 mają +1 i jeżeli pojazd to open toped to mamy +1

wreszcie land raidery nie będą schodzić od pierwszego glanca
adrian napisał:

*DEDICATED TRANSPORT mogą być używane przez dowolne oddziały w czasie bitwy jedyne ograniczenie to to że tylko oddział do którego został taki pojazd zakupiony może zacząć w nim grę

gej najci będą wreszcie mogli zobaczyć wnętrze jakiegoś innego transportera niż tylko LR...
adrian napisał:

*pojazdy mogą taranować inne pojazdy z silą równą +1 za każdy pkt armour powyżej 10, +1 za każde 3 cale ruchu nim uderzy w cel i +1 za bycie "tank"

Carmageddon wita:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Snorri dnia Wto 20:04, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asar
Łucznik



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:38, 12 Lut 2008    Temat postu:

Ale tam nie ma ani słowa na temat sztandarów. Chyba nie będą teraz dodawać sztandarów do chłopaków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snorri
Radosny krasnolud



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:47, 12 Lut 2008    Temat postu:

ale marinsi i gwardia od zawsze mają sztandar, którego chyba nigdy nie widziałem na polu bitwy bo dawał właśnie +1 do combat rezultu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DarkOne
Kapłan Świątyni



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 21:29, 12 Lut 2008    Temat postu:

Carmageddon... hmmm? Nowe zastosowanie Armed Company xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majsinek
Da Wielki Zielony



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żytnia Street

PostWysłany: Wto 22:41, 12 Lut 2008    Temat postu:

Haha, a mi się podoba to że orkowy trak jadący 24 cale walnie w pojazd z siła 8 : D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snorri
Radosny krasnolud



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:45, 12 Lut 2008    Temat postu:

-Force weapons now just inflict instant death instead of that weird pseudo-instant death.

No i tyrant juz sie nie musi bać bibliotekarza...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rakoo
Master Librarian
Master Librarian



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:36, 13 Lut 2008    Temat postu:

Snorri napisał:
-Force weapons now just inflict instant death instead of that weird pseudo-instant death.

No i tyrant juz sie nie musi bać bibliotekarza...


No bo to dziwne bylo od zawsze ze jakis stary koles z ksiazka przepedzal przypakowanego matola... Teraz oficjalnie moze sie wozic swoim BMW i bibliotekarza na przejsciu dla pieszych nie przepuszczac...

DonDamiano napisał:
Witam,

nie, obecny Codex nie spełnia już standardów i w porównaniu z Codexami DA i BA jest za mocny A poza tym nie ma w nim combat squadów Mam nadzieję że później już tylko krok do Codexu SW

Pozdrawiam,


Combat Squadow nie ma wciaz wiele armii wiec argumentacja slaba jak dla mnie Razz

Majsinek napisał:
Mnie raczej martwi jak ludzie przyjmą 5 edycje.


Czy to cos zmieni? Bedzie 5 edycja, bedziemy w nia grac. Bedzie jak z kazda inna. Czesc osob bedzie zadowolona, czesc nie. Nie da sie zrobic czegos co sie bedzie podobalo wszystkim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DonDamiano
Sanguinary High Priest



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Opole

PostWysłany: Śro 18:54, 13 Lut 2008    Temat postu:

Rakoo napisał:
DonDamiano napisał:
Witam,

nie, obecny Codex nie spełnia już standardów i w porównaniu z Codexami DA i BA jest za mocny A poza tym nie ma w nim combat squadów Mam nadzieję że później już tylko krok do Codexu SW

Pozdrawiam,


Combat Squadow nie ma wciaz wiele armii wiec argumentacja slaba jak dla mnie Razz

Chodziło mi o to że DA i BA już mają CS a podstawowi Marinsi nie i jest to niedopatrzenie. Poza tym Tornado jest za tanie, Termosy mogą mieć tylko 1 AC i inne takie Twisted Evil
Trzeba ujednolicić Marinsów (BT tutaj nie podlegają jak wiadomo) i dlatego trzeba wydać nowy Codex, no i trzeba znowu kasiore trzepać, nie Question
Evil or Very Mad

Majsinek napisał:
Haha, a mi się podoba to że orkowy trak jadący 24 cale walnie w pojazd z siła 8 : D

Ale słyszałem że fasty teraz tylko 18 cali mają jechać...

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DonDamiano dnia Śro 18:55, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Wrocław Strona Główna » Warhammer 40k Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin