Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:55, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Bosko !!
Znowu sie trzeba bedzie uczyc zasad. Ale to nie problem bo polowe juz zapomnialem
Wiadomo kiedy to bedzie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:55, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Rozkład jazdy (przybliżony jak i w naszym mpk...)
March - Vampire Counts
April - Birthday releases
May - Daemons
June - Mordor
July - 5th Edition rulebook
August -Dark Elves
September - 5th Edition Box set
October - Space Marines
November - Mortal Chaos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:27, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Snorri napisał: |
October - Space Marines
|
WTF??!! Tyle armii czeka na nowe codexy... ehhhh...[/quote]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rakoo dnia Wto 10:28, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asar
Łucznik
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 11:42, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Przecież musi być nowy codex najpopularniejszej armii żeby go wywrócić do górny nogami i sprzedać więcej figurek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Wto 13:09, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Witam,
nie, obecny Codex nie spełnia już standardów i w porównaniu z Codexami DA i BA jest za mocny A poza tym nie ma w nim combat squadów Mam nadzieję że później już tylko krok do Codexu SW
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majsinek
Da Wielki Zielony
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żytnia Street
|
Wysłany: Wto 14:00, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mnie raczej martwi jak ludzie przyjmą 5 edycje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian
Łucznik
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:31, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja przyjmuje pomaluje Wam figurki ją bardzo dobrze, i czekam na wysyp nowym, pieknych figurek ktore Wam pomaluje , ten tekst nie ma zadnych ukrytych przekazow. Potem na wysyp nowych facków, ale one mi malowac nie przeszkadzaja
*RUN zasada pozwalająca zamiast strzału poruszyć się o D6
*jednostki z BS 6 i więcej mogą re-rollować 1 na trafienie ale drugi rzut jest trudniejszy czytaj nie trafiają na 2+
*RENDING przy 6 woundują automatycznie i liczą się jako AP2, przeciw czołgom 6 pozwala dodać D3 do armour penetration
*-1 do Ld za każdego wounda którym przegraliśmy z przeciwnikiem (czyli tak jak w warhammer fantasy battle)
*NO RETREAT jednostki z fearlless które przegrają walkę dostają automatyczne woundy w zależności od tego czy są outnumbered. czyli -1 za outnumbered, -2 za outnumbered 2:1 itd można brać normalnie save
*tylko jedna DAMAGE CHART dla pojazdów, glancing hity mają w niej -2, bronie AP- mają -1, AP1 mają +1 i jeżeli pojazd to open toped to mamy +1
*można używać granatów zamiast zwykłych ataków podczas assaultowania na pojazdy
*DEDICATED TRANSPORT mogą być używane przez dowolne oddziały w czasie bitwy jedyne ograniczenie to to że tylko oddział do którego został taki pojazd zakupiony może zacząć w nim grę
*pojazdy mogą taranować inne pojazdy z silą równą +1 za każdy pkt armour powyżej 10, +1 za każde 3 cale ruchu nim uderzy w cel i +1 za bycie "tank"
*TO CZEGO WSZYSCY SIĘ BOJĄ SKIMMERY dostaję zasadę obscured (5+ save) jeżeli poruszały się wiecej niż 6 cali
*zasada ETERNAL WARRIOR daje odporność na instant death
*zasada RELENTLES modele posiadające tą zasadę używające dowolnej broni czy to heavy czy rapid traktowani są jakby się nie ruszali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:54, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
adrian napisał: | Potem na wysyp nowych facków |
byle by mi templarów nie zfakowali bo sie powoli grywalni robią ]
adrian napisał: | *RUN zasada pozwalająca zamiast strzału poruszyć się o D6 |
fajne fajne tylko niewiem co teraz gwardia zrobi jak jednostki do CC będą jeszcze szybsze...
adrian napisał: |
*RENDING przy 6 woundują automatycznie i liczą się jako AP2, przeciw czołgom 6 pozwala dodać D3 do armour penetration |
a myślałem że bardziej osłąbią tą zasade
adrian napisał: |
*-1 do Ld za każdego wounda którym przegraliśmy z przeciwnikiem (czyli tak jak w warhammer fantasy battle) |
wreszcie do czegoś sie sztandary przydadzą
adrian napisał: |
*tylko jedna DAMAGE CHART dla pojazdów, glancing hity mają w niej -2, bronie AP- mają -1, AP1 mają +1 i jeżeli pojazd to open toped to mamy +1 |
wreszcie land raidery nie będą schodzić od pierwszego glanca
adrian napisał: |
*DEDICATED TRANSPORT mogą być używane przez dowolne oddziały w czasie bitwy jedyne ograniczenie to to że tylko oddział do którego został taki pojazd zakupiony może zacząć w nim grę |
gej najci będą wreszcie mogli zobaczyć wnętrze jakiegoś innego transportera niż tylko LR...
adrian napisał: |
*pojazdy mogą taranować inne pojazdy z silą równą +1 za każdy pkt armour powyżej 10, +1 za każde 3 cale ruchu nim uderzy w cel i +1 za bycie "tank" |
Carmageddon wita:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Snorri dnia Wto 20:04, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asar
Łucznik
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:38, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ale tam nie ma ani słowa na temat sztandarów. Chyba nie będą teraz dodawać sztandarów do chłopaków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:47, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ale marinsi i gwardia od zawsze mają sztandar, którego chyba nigdy nie widziałem na polu bitwy bo dawał właśnie +1 do combat rezultu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DarkOne
Kapłan Świątyni
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:29, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Carmageddon... hmmm? Nowe zastosowanie Armed Company xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majsinek
Da Wielki Zielony
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żytnia Street
|
Wysłany: Wto 22:41, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Haha, a mi się podoba to że orkowy trak jadący 24 cale walnie w pojazd z siła 8 : D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snorri
Radosny krasnolud
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 22:45, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
-Force weapons now just inflict instant death instead of that weird pseudo-instant death.
No i tyrant juz sie nie musi bać bibliotekarza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rakoo
Master Librarian
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:36, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Snorri napisał: | -Force weapons now just inflict instant death instead of that weird pseudo-instant death.
No i tyrant juz sie nie musi bać bibliotekarza... |
No bo to dziwne bylo od zawsze ze jakis stary koles z ksiazka przepedzal przypakowanego matola... Teraz oficjalnie moze sie wozic swoim BMW i bibliotekarza na przejsciu dla pieszych nie przepuszczac...
DonDamiano napisał: | Witam,
nie, obecny Codex nie spełnia już standardów i w porównaniu z Codexami DA i BA jest za mocny A poza tym nie ma w nim combat squadów Mam nadzieję że później już tylko krok do Codexu SW
Pozdrawiam, |
Combat Squadow nie ma wciaz wiele armii wiec argumentacja slaba jak dla mnie
Majsinek napisał: | Mnie raczej martwi jak ludzie przyjmą 5 edycje. |
Czy to cos zmieni? Bedzie 5 edycja, bedziemy w nia grac. Bedzie jak z kazda inna. Czesc osob bedzie zadowolona, czesc nie. Nie da sie zrobic czegos co sie bedzie podobalo wszystkim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DonDamiano
Sanguinary High Priest
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 704
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław/Opole
|
Wysłany: Śro 18:54, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Rakoo napisał: | DonDamiano napisał: | Witam,
nie, obecny Codex nie spełnia już standardów i w porównaniu z Codexami DA i BA jest za mocny A poza tym nie ma w nim combat squadów Mam nadzieję że później już tylko krok do Codexu SW
Pozdrawiam, |
Combat Squadow nie ma wciaz wiele armii wiec argumentacja slaba jak dla mnie
|
Chodziło mi o to że DA i BA już mają CS a podstawowi Marinsi nie i jest to niedopatrzenie. Poza tym Tornado jest za tanie, Termosy mogą mieć tylko 1 AC i inne takie
Trzeba ujednolicić Marinsów (BT tutaj nie podlegają jak wiadomo) i dlatego trzeba wydać nowy Codex, no i trzeba znowu kasiore trzepać, nie
Majsinek napisał: | Haha, a mi się podoba to że orkowy trak jadący 24 cale walnie w pojazd z siła 8 : D |
Ale słyszałem że fasty teraz tylko 18 cali mają jechać...
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DonDamiano dnia Śro 18:55, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|